سخنگوی ستاد امر به معروف با اشاره به دیدار با رئیس جمهور گفت: در این دیدار وزارتخانه‌های گردشگری و صمت به عنوان نهادهای ضعیف و وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و سازمان انرژی اتمی به عنوان نهادهای خوب در اجرای قانون عفاف و حجاب به رئیس جمهور معرفی شدند.

معرفی وزارتخانه‌های خوب و بد در موضوع عفاف و حجاب به رئیس جمهور

به گزارش قدس آنلاین، مدیران و اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر صبح روز جمعه با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهور دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، کشور، اقتصاد، آموزش و پرورش، نماینده وزارت اطلاعات، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، نماینده قوه قضائیه، به همراه حجت‌الاسلام صدیقی رئیس ستاد احیای امر به معروف، هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف، حجت‌الاسلام آقا تهرانی از مجلس، آیت‌الله کعبی و آیت‌الله عبداللهی به عنوان اعضای خبرگان رهبری و سردار قریشی از بسیج حضور داشتند.

دیدار با رئیس جمهور در اولین روز ماه محرم

حجت‌الاسلام سیدعلی خان‌محمدی سخنگوی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر  درباره این دیدار گفت: این دیدار قرار بود پیش از این برگزار شود که نهایتاً در اولین روز از ماه محرم و همزمان با اولین روز دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

۳ دستور اصلی جلسه

وی به قرائت سه دستور برای این جلسه خبر داد و گفت: در این جلسه موضوعاتی مانند محورهای همکاری و تعامل با دولت خصوصاً در موضوع گشت ارشاد مسئولان، عفاف و حجاب و طرح ستاد در این زمینه، تدوین قانون جامع امر به معروف و نهی از منکر دستور جلسه امروز بود.

معرفی وزارتخانه‌های خوب و بد در موضوع عفاف و حجاب به رئیس جمهور

خان‌محمدی درباره نظرات اعضا که به رئیس جمهور مطرح شد، بیان کرد: در این دیدار گلایه‌هایی مبنی بر عدم همکاری برخی وزرا با ستاد برای اجرای قانون عفاف و حجاب مطرح شد. از جمله وزارتخانه‌های گردشگری و صمت که ضعیف عمل کردند و همچنین وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و سازمان انرژی اتمی که خوب پای کار بودند.

سخنگوی ستاد امر به معروف ادامه داد: در ادامه موضوع گشت ارشاد مسئولان مطرح شد و آقای رئیسی گفت: ما  به این موضوع اهتمام داریم و باید انجام شود، اینکه کارمندی برای مردم کم کاری کند این منکر است و باید اصلاح شود.

رئیسی: در اجرای قانون عفاف و حجاب از فضاسازی‌ها نترسید

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور گفتند از فضاسازی‌ها نترسید و کار را با قوت انجام دهید، گفت: آقای  رئیسی فرمودند توجه به افکار عمومی داشته باشید. همه وظیفه‌ای دارند و هرکس باید وظیفه خود را انجام دهد و منتظر دیگری نباشد.

خان‌محمدی ادامه داد: رئیس جمهور حمایت‌های لازم را انجام دادند و گفتند: دولت به عنوان یک بازوی قوی در کنار شما است، در ادامه وزیر کشور مأمور شد که برنامه‌های ستاد را دنبال کند و مشکلات را تسهیل کند.

سخنگوی ستاد امر به معروف با اشاره به اینکه ترک فعل مسئولان و اینکه عفاف و حجاب باید از دستگاه‌ها شروع شود، گفت: ۳۲ وظیفه برای دستگاه‌ها مشخص شده که اگر درست اجرا شود مشکل حل می‌شود.

وی در پایان از برگزاری جلسه با محمدباقر قالیباف رئیس و برخی نمایندگان مجلس در آینده خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.