طاهریان، با اشاره به فعالیت کانون‌های مساجد کشور در جریان برگزاری رویداد عظیم اربعین گفت: فرهنگ و هنر دو محور اصلی فعالیت‌های کانون‌های مساجد در اربعین حسینی است.

ماموریت اصلی ما در اربعین حوزه فرهنگ و هنر است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، ‌نشست هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعال سراسر کشور در رویداد بزرگ اربعین حسینی، با عنوان (مسجد تا حرم؛ از مسجد محل تا آسمان حرم) صبح امروز یکشنبه ۹ مرداد در محل مجتمع فرهنگی هنری باغ زیبا تهران برگزار شد.

 در این هم اندیشی حجت الاسلام و المسلمین کمال‌الدین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور، مرتضی طاهریان، معاون ساماندهی و شبکه سازی این ستاد، سعید سعادتی، معاون راهبردی قرارگاه قرب کربلا، حجج الاسلام و المسلمین افشین کلات پور و علی چراغی پور؛ مدیران ستادهای هماهنگی کانون‌های مساجد استان‌های کرمانشاه و ایلام و تنی چند از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری از استان‌های مختلف کشور حضور داشتند.

 مرتضی طاهریان، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور طی سخنانی با بیان اینکه ماموریت ستاد در حوزه فرهنگ و هنر است، گفت: با توجه به این مساله اگر نشستی را با محوریت اربعین برگزار می‌کنیم در قدم اول ماموریت اش در حوزه فرهنگ و هنر است البته این به معنای بی‌اعتنایی به عرصه‌هایی نظیر اسکان و پذیرایی نیست. 

وی ادامه داد: ما در ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور چهار کمیته فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و خدمات را برای کنگره عظیم اربعین تدارک دیده ایم، لذا انتظار ما این است که کانون‌ها در کنار همه فعالیت‌هایی که در عرصه‌های مختلف دارند به مساله فرهنگ و هنر توجه داشته باشند. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.