مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: یکی از ماموریت های این سازمان ساماندهی و ایجاد بستر جهت توسعه بازارهای محلی، موقت و جمعی است.

نگاه کسب و کار محور به جای فرد محوری در بازار های موقت و جمعی مشهد

به گزارش قدس آنلاین ، محمد جواد مشیری گفت: در حوزه بازارهای موقت و جمعی مشهد نگاه کسب و کار محور به جای فرد محوری است و به دنبال مدلی هستیم تا افراد پس از حضور مقطعی در این بازارها به توانمندی معمول و مطلوب رسیده و کسب و کار دائمی را برای خود ایجاد نمایند.
رییس کارگروه راهبری بازارهای جمعی مشهد در ادامه گفت: چشم انداز ما شکل گیری زنجیره ارزش تولید و اشتغال است و وظیفه ما در این حوزه مدیریت ایجاد زنجیره و تسهیلگری است و می بایست از تصدی‌گری پرهیز نمود.
وی در ادامه افزود : این زنجیره سازی مستلزم شبکه‌سازی است و شناسایی شبکه‌های نیاز اولین گام این فرایند خواهد بود.
مشیری در خصوص برنامه‌های آتی سازمان در حوزه بازارهای عرضه میوه و تره بار سطح شهر مقدس مشهد نیز گفت: در این حوزه به دنبال راه اندازی و اجرای کریدور تجاری سازی محصولات روستایی و فراورده‌های کشاورزی هستیم و در این مسیر قطعاً از حمایت و همراهی سازمان جهاد کشاورزی و متولیان اصلی موضوع استقبال می‌کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد : مجموع اقدامات در حوزه ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی ،ارتقاء سطح عرضه و رضایت شهروندی و تولیدکنندگان را به ارمغان خواهد داشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.