مدیر عامل سازمان‌سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: ما قصد داریم تا پایان سال ۱۳ مرکز فیزیکی به بازارهای میوه و تره‌بار مشهد اضافه کنیم و تعداد آن‌ها را به ۳۰ مرکز برسانیم.  

راه‌اندازی ۱۳ بازار میوه و تره‌بار در مشهد تا پایان سال

به گزارش قدس خراسان، محمدجواد مشیری امروز، سوم خرداد ماه، در رویداد هم‌اندیشی انتقال فناوری به کسب‌وکارهای روستایی «روستای نوفن» که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت زنجیره توزیع در حوزه فرآورده‌های کشاورزی به ویژه بازارهای میوه‌ و تره‌بار یکی از وظایف ماست.

مدیر عامل سازمان‌سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری مشهد بیان کرد: ما دنبال ایجاد اتصال بین زنجیره تامین و توزیع بودیم؛ بنابراین سال گذشته همه نیروهای ما در مسیر تمرکز بر ساماندهی کسب و کارهای خرد فعالیت کردند. بر همین اساس یک ساماندهی و داشبورد مدیریتی فراهم شد تا کسب و کارهای خرد شناسنامه‌دار شود. ما در مشهد توانستیم رتبه مجموعه مدیریت شهری را در حوزه اشتغال ارتقا دهیم و موفقیت‌هایی کسب کنیم.

وی گفت: پیوند روستا و شهر تنها از طریق یک اتفاق می‌تواند رخ دهد و آن داشبورد مدیریتی است تا زنجیره تامین و توزیع را به هم متصل کند. تکمیل زنجیره توزیع می‌تواند مبتنی بر رویکردهای فناورانه باشد. اگر این داشبورد مدیریتی ارتباط بین زنجیره تامین و توزیع را شکل دهد، واسطه‌گری‌ها حذف می‌شود و محصولات کشاورزی با قیمت کمتر به دست مردم خواهد رسید.

مشیری خاطرنشان کرد: ما قصد داریم تا پایان سال ۱۳ مرکز فیزیکی به بازارهای میوه و تره‌بار اضافه کنیم و تعداد آن‌ها را به ۳۰ مرکز برسانیم. پروژه میدان بار مرکزی را نیز دنبال می‌کنیم که این داشبورد مدیریتی می‌تواند اثرگذاری ویژه داشته باشد.  

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.