۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
کد خبر: 813699

تابلو لایت باکس در قالب یک باکس آلومینیومی، چوبی ام دی اف، یا پلکسی ساخته می شود و رویه ی آن نیز از جنس فلکسی، پلکسی گلاس و غیره می باشد.

آشنایی با تابلو «لایت باکس»

تابلو لایت باکس معمولاً تابلو لایت باکس در قالب یک باکس آلومینیومی، چوبی ام دی اف، یا پلکسی ساخته می شود و رویه ی آن نیز از جنس فلکسی، پلکسی گلاس و غیره می باشد.

به طور کلی تابلوهایی که نور پردازی آن ها از پشت تصویر انجام می شود و به صورت یک جعبه می باشد لایت باکس نام دارند. این تابلوها دارای ضخامت ها و اندازه های مختلف هستند و با متریال های مختلف قابلیت تولید دارند و جز یکی از انواع پر کاربرد تابلوهای تبلیغاتی به شمار می آیند. در تابلوسازی سلکو معمولاً از تابلوهای لایت باکس برای تبلیغات های میدانی و محیطی استفاده می شود. چون جلوه ی بسیار زیبایی دارد. تنوع بالا در نور و رنگ این تابلوها سبب شده است که جذابیت بسیار زیادی داشته باشند و همین موضوع جزو مهمترین دلیل برای این مسئله است که تابلوهای لایت باکس جزو محبوب‌ ترین تابلوهای تبلیغاتی به شمار می‌ آیند و اکثر افراد و دارندگان کسب و کار علاقه داشته باشند که از این تابلوها برای فروشگاه یا کسب و کار خود استفاده کنند.

کاربرد تابلوهای لایت باکس:

تابلو لایت باکس نیز در صنعت تبلیغات کاربرد زیادی از خود نشان می دهد و به همین علت مانند تابلو چلنیوم کریستال جزو پر طرفدار ترین نوعِ تابلوها محسوب می‌ شود.

آشنایی با تابلو «لایت باکس»

در ادامه به کاربرد های این تابلو در مکان های مختلف اشاره می کنیم.

- می‌توان از تابلوهای لایت باکس برای تبلیغات در فروشگاه‌ ها، هایپر مارکت ها، مراکز تجاری، فضا های عمومی، ترمینال ها، متروها، انواع نمایشگاه‌ها و غیرا استفاده داشت.

- جهت اطلاع رسانی همگانی در مراکز آموزشی، فرودگاه‌ ها، آژانس های مسافرتی، دانشگاه ها، مراکز درمانی، بیمارستان‌ ها و غیره نیز از تابلوهای لایت باکس استفاده می کنند.

- بسیاری از دارندگان کسب و کار که به فروش محصولات مختلف می‌ پردازند و برای معرفی محصولات خود از تابلوهای لایت باکس در فضای داخلی فروشگاه استفاده می کنند. فروشگاه هایی مانند داروخانه ها، دفاتر فروش و غیره به صورت کاملاً مرسوم از تابلوهای لایت باکس بهره می برند.

- بسیاری از مجموعه های ورزشی و مجموعه های آموزشی و کلینیک های زیبایی و کلینیک‌ های درمانی برای معرفی خدماتی که ارائه می دهند تابلوهای لایت باکس را انتخاب می کنند.

- می توان از تابلوهای لایت باکس برای اطلاع رسانی رویداد های مهم مانند: نمایش ها، تئاتر ها، همایش ها، سمینارها، کنسرت ها و غیره استفاده کرد.

- یکی دیگر از مهم‌ ترین کاربرد های تابلو لایت باکس امور دکوراتیو می باشد. که شامل سقف مجازی، آسمان مجازی، تابلوهای تزئینی و موارد این چنینی است.

آشنایی با تابلو «لایت باکس»

انواع تابلوهای لایت باکس:

همان طور که اکثر تابلوهای تبلیغاتی مانند تابلو کامپوزیت دارای انواع مختلفی می باشند، تابلوهای لایت باکس نیز انواع متنوعی دارند که می‌ توان برای مصارف مختلف از هر یک از آنها بهره برد.

لایت باکس کریستالی:

تابلو لایت باکس کریستالی جزو جدیدترین نوع تابلوهای لایت باکس محسوب می‌ شود و ضخامت بسیار کمی دارد و کاملاً باریک است. این تابلو قابلیت عرضه در طرح های متنوع را دارا می باشد و نور آن نیز با لامپ های اس ام دی و ال ای دی تامین می شود. این تابلوها در روز و شب روشنایی بسیار زیاد و زیبایی ایجاد می کنند و می توان از آن ها در هر مکانی از جمله رستوران ها، نگارخانه ها، نمایشگاه های عکاسی، داروخانه ها و غیره استفاده کرد.

لایت باکس محیط باز:

لایت باکس های محیط باز یا فضای بیرون، به آن دسته از تابلوهای لایت باکسی گفته می شود که معمولا برای استفاده ی خیابانی، عابر پیاده و فضاهای خارجی نمایشگاه‌ ها از آنها بهره می برند. و معمولاً در ساخت این نوع از تابلوهای لایت باکس، از قاب آلومینیومی و کامپوزیت پایه فلزی و روکش کامپوزیت استفاده می کنند.

لایت باکس آلومینیومی:

یکی دیگر از انواع پر کاربرد تابلو لایت باکس نوع آلومینیومی آن می باشد. منبع نور این تابلو چراغ های ال ای دی یا اس ام دی هستند. معمولاً از تابلوهای لایت باکس آلومینیومی در مترو ها استفاده می کنند و اگر در مترو تابلوی لایت باکس مشاهده کردید، بدانید که از نوع آلومینیومی می باشد.

مزیت های استفاده از تابلوی لایت باکس:

آشنایی با تابلو «لایت باکس»

علاوه بر این که تابلوهای لایت باکس دارای زیبایی ظاهری بالایی هستند و نور بسیار جذابی از خود منتشر می‌ کنند، از مزایای دیگری نیز بهره می برند که آگاهی از این مزایا در جهت خرید تابلو لایت باکس می‌ تواند بسیار مفید باشد.

وزن سبک:

یکی از مهم ترین و کلیدی ترین مزیت های تابلو لایت باکس وزن سبک آن می باشد. از آن جایی که این تابلوها ضخامت پایینی دارند از وزن کاملا سبکی نیز بهره می‌ برند و به طور کلی جایگزین مناسبی برای تابلوهای فلزی محسوب می شوند. وزن سبک این تابلو ها باعث می شود که حمل و نقل و نصب آن ها بسیار آسان باشد. علاوه بر این، در هنگام جا به جایی و اسباب کشی از یک فروشگاه به فروشگاه دیگر نیز با وجود این تابلو زحمت و دردسر خاصی را متحمل نخواهید شد. زیرا کاملا سبک و قابل حمل می باشد.

استحکام و مقاومت بسیار بالا:

در مقایسه با تابلو های چوبی و پلاستیکی تابلوهای لایت باکس استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارند و از متریال های با کیفیت و آلومینیوم در ساخت آن ها استفاده می‌ شود. این تابلوها به راحتی خم نمی‌ شوند و هرگز دچار خط و خش و شکستگی نیز نخواهند شد. یکی دیگر از مهمترین مواردی که در زمینه ی استحکام بالای تابلوهای لایت باکس باید به آن اشاره شود این است که این تابلو ها در صورت ضربه و سقوط هرگز دچار شکستن نمی شوند علاوه بر این در برابر باران و رطوبت و گرما و سرما، دچار زنگ زدگی، رنگ رفتگی و پوسیدگی نخواهند شد.

سخن پایانی:

اگر به دنبال یافتن و خرید یک تابلوی مناسب و کاربردی برای کسب و کار خود می باشید، تابلو لایت باکس گزینه ی بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. زیرا هم دارای ظاهری زیبا و کاربردی است و هم از استحکام و دوام بالایی برخوردار است و در نتیجه تا سال های طولانی به خوبی قابل استفاده برای شما خواهد بود. می توانید جهت مشاهده بیشتر و سفارش این تابلو به سایت تابلوسازی سلکو مراجعه نمایید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.