دبیرکل حزب مؤتلفه با تأکید بر اینکه دولت در حوزه اصلاحات زیربنایی اقتصاد کارهای خوب و قابل دفاعی انجام داد، گفت: البته ما نسبت به برخی روش‌های مدیریتی و بعضی افراد به‌کار گرفته شده در مدیریت کشور به این دولت هم انتقادهایی داریم.

میرسلیم یک تلفن هم درباره فرزندش نزد

اسدالله بادامچیان در نشستی با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، در خصوص نوع تعامل و رابطه این حزب با دولت سیزدهم به خبرنگار قدس گفت: ما هم جزو مردم هستیم و روابط ما با دولت آقای رئیسی تابع رابطه دولت با مردم است. انتقادمان را داریم و حمایتمان را هم داریم و پشتیبانی و همکاری با این دولت را هم داریم.
وی در خصوص آنچه برخی یکدست شدن قوا و معایب و محاسن آن عنوان می‌کنند هم تصریح کرد: این حاصل رأی مردم است. آن‌ها در خرداد ۷۶ به آقای خاتمی رأی دادند و همان شب رهبر معظم انقلاب پیام دادند و نتیجه را یک نقطه درخشان عنوان کردند.
وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ما درباره اختلاف میرسلیم با رئیس مجلس، همچنین ماجرای فرزند که پس از مدت زمانی طولانی علنی شد نیز تصریح کرد: آقای میرسلیم نماینده دوم تهران است و از نظر تدین، پاکدستی، سلامت، خوش فکری و سابقه خدمات کسی به ایشان ایرادی وارد نمی‌کند. ایشان نظراتی به عنوان یک نماینده دارد و معتقد بود آقای قالیباف مسائل گوناگونی دارد و مناسب ریاست مجلس نیست و با صراحت هم حرف زد چون شجاعت بیان دارد و خیلی مقید نیست که هزینه حرف‌هایش چقدر است. وی افزود: عده‌ای معترض‌اند که تو چرا با رئیس مجلس دعوا می‌کنی؟ خوب ایشان هم نماینده ملت است و به وظیفه خودش عمل می‌کند و نمی‌شود نماینده را از وظیفه‌اش منع کرد.
دبیرکل حزب مؤتلفه خاطرنشان کرد: در مورد فرزند ایشان هم واقعاً هیچ کدام از ما اعضای حزب خبر نداشتیم که چنین اتفاق رخ داده و زمانی که فرزند ایشان در زندان دچار مشکلات روحی و افسردگی شد و موضوع خروج وی به‌دلیل بیماری مطرح شد تازه ما باخبر شدیم.
وی با بیان اینکه آقای میرسلیم وقتی این ماجرا کشف شد که منافقین به دلیل برخی مسائل توانسته بودند به فرزند ایشان نزدیک شوند و از او سوءاستفاده کنند، هیچ دخالتی در ماجرا نکرده و حتی تماسی هم با قوه قضائیه نگرفته بود و ما در شورای مرکزی حزب هم خبردار نشدیم، گفت: این نشانه سلامت نفس و یک ارزش‌آفرینی است که کسی در این موقعیت با وجود ناراحتی مادر و خانواده و با وجود مشکلاتی که فرزند ایشان داشت، هیچ دخالتی نکرد که موجب افتخار ماست و البته موجب تأسف هم هست که چرا چنین اتفاقی افتاده است.

خبرنگار: آرش خلیل خانه

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.