سرپرست شرکت توزیع برق استان از احداث شبکه و نصب ترانس جدید برای تامین برق متقاضیان جدید در شهرک ها و مجتمع های روستایی و شهری استان خبر داد.

احداث شبکه و نصب ترانس جدید برای تامین برق در مجتمع های روستایی و شهری

به گزارش قدس آنلاین، حسن چاهی صبح امروز در دیدار با مدیران جامعه ایثارگری و مدیران کل استانداری خراسان شمالی گفت: احداث و اصلاح شبکه و نصب ترانس با هدف کاهش پیک بار، جلوگیری از خاموشی های ناشی از افزایش مصرف و کاهش تلفات انرژی برق و اصلاح و بهینه سازی شبکه در نقاط مختلف روستایی استان در راستای رفع حریم و ترمیم شبکه فرسوده روستایی از جمله برنامه های این شرکت در راستای خدمت رسانی بهتر عنوان کرد.

وی اظهار داشت: همچنین با هدف اصلاح و افزایش کیفیت روشنایی معابر ، تعویض و جایگزینی چراغ معمولی با چراغ LED نیز در برنامه های شرکت پیش بینی شده است.

چاهی در ادامه از برنامه ریزی برای رسیدگی به مناطق محروم و کم برخوردار و تقسیم عادلانه اعتبارات پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و افزایش پایداری شبکه و تاب اوری شبکه به عنوان زیر ساخت توسعه ای نیز خبر داد.

وی افزود: همچنین ترویج روحیه ایثار و از خود گذشتگی و مشارکت همکاران در اردوهای جهادی و تکرار تجربه های موفق تامین برق روستای پسرکانلو و... با استفاده از ظرفیت پایگاه های بسیج هم جزو اهداف آتی شرکت خواهد بود.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی بیان داشت:هر آنچه داریم به برکت خون شهدا ست انسانهای پاک و وارسته و مخلصی که بی ریا در راه آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزتمندانه جان خود را فدا کردند حفظ شان و جایگاه خانواده معزز شهدا و ایثارگران وجانبازان و آزادگان سرافراز و تکریم و ارایه خدمات مطلوب به انان در اولویت برنامه ها قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.