قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از حسینیه آیت‌الله سیدجواد خامنه‌ای دربافت تاریخی مشهد بازدید کرد.

 حسینیه آیت‌الله سیدجواد خامنه‌ای باید حفظ و احیا شود

به‌گزارش قدس آنلاین و به‌نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، علی دارابی در این بازدید بر ضرورت ثبت و ضبط خاطرات و وقایع انقلاب اسلامی تاکید کرد.

قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تاکید کرد: «بخشی از تاریخ کشور در این حسینیه رقم خورده است و باید این مجموعه تاریخی حفظ و احیا شود.»

او در این بازدید از برگزاری جلسات هفتگی و پویایی این مجموعه دینی و تاریخی ابراز خرسندی کرد.

حسینیه آیت الله سیدجواد خامنه‌ای در کوچه سرشور و بافت تاریخی مشهد قرار دارد.

محل سکونت دوران کودکی رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنار این حسینیه قرار دارد.

دارابی همچنین در حاشیه افتتاح یک هتل در مشهد گفت: ایجاد تسهیلات برای سفر ارزان‌قیمت و امکان اقامت برای همه اقشار از رویکردهای دولت سیزدهم است که این هتل می‌تواند به این موضوع کمک کند.

قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یاد آور شد: در پساکرونا مسئله اصلی گردشگری است و مدیران و سرمایه‌گذاران تاسیسات گردشگری نقش مهمی در این زمینه دارند.

دارابی با بیان این‌که باید موانع را از سر راه سرمایه‌گذاران برداریم، تصریح کرد: ایجاد اشتغال و ارزش افزوده اقتصادی از اقدامات ارزشمندی است که در این مجموعه انجام شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.