قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: اعتقاد دارم که در جا انداختن روحیه ایثارگری بدون توقف و شعار کم کاری کردیم و باید به دنبال ترویج این روحیه باشیم.

در جا انداختن روحیه ایثارگری بین دانش آموزان کم کاری کردیم

به گزارش قدس آنلاین، حسین عبادتی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با اتحادیه دانش آموزان و بسیج هم در برپایی این موکب همکاری دارید یا خیر، گفت: این موکب با شورای مرکزی اتحادیه دانش آموزی و بسیج برگزار شده است و می‌توان گفت که به نوعی کار مشترک جریان‌های دانش آموزی است.

وی ادامه داد: قرار گذاشته شده است کاروان‌هایی که این دو جریان به مراسم اربعین می‌آوردند جلوی موکب توقف کنند و با نماد فرزندان حاج قاسم مراسم‌های دسته جمعی را برگزاری می‌کنیم.

عبادتی تصریح کرد: مکتب و سیره حاج قاسم مهم است و افتخار می‌کنیم اسم این شهید روی موکب است؛ همین که به دانش آموز منتقل می‌کنیم برای خادم بودن نیاز به کار سختی نیست و می‌شود مثل حاج قاسم در سخت‌ترین شرایط اقدامات مؤثر داشته باشند تو هم به عنوان دانش آموز برای خادم شدن نیازمند ابلاغ و دستوری نباشید.

قائم مقام سازمان دانش آموزی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چقدر مشی و سیره حاج قاسم را در بین دانش آموزان نهادینه کرده‌اید، گفت: اعتقاد دارم که در جا انداختن روحیه ایثارگری بدون توقف و شعار کم کاری کردیم و باید به دنبال ترویج این روحیه باشیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.