سرپرست گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد از شناسایی سه بیمار مبتلا به وبا در شهرستان های خراسان رضوی خبر داد.

 شناسایی ۳ بیمار مبتلا به وبا در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، ناصر امینی با اشاره به شناسایی سه بیمار مبتلا به وبا در شهرستان‌های خراسان رضوی، اظهار کرد: تاکنون نتیجه آزمایش نهایی ۲ نفر از مبتلایان که ساکن سبزوار و مشهد هستند، مثبت شده است، اما نتیجه نهایی آزمایش وبای فرد ساکن در قوچان مشخص نشده است.

سرپرست گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه فرد مبتلا به وبا در مشهد در بیمارستان امام رضا(ع) تحت درمان قرار گرفت و پس از بهبودی ترخیص شد، بیان کرد: فرد دوم که اهل سبزوار بود مراحل درمانش نیز در شهر محل سکونتش انجام شد.

وی با اشاره به اینکه سومین فرد مبتلا ساکن قوچان است، یادآور شد: علیرغم تماس های مکرر این فرد هنوز وارد مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد نشده و اطلاعی از وضعیت وی در دسترس نیست.

امینی با اذعان به اینکه موضوع برای اطلاع از وضعیت این بیمار قوچانی در حال پیگیری است، خاطر نشان کرد: آزمایش اولیه ابتلا به وبای این سه خراسانی در هنگام ورود به کشور و در استان ایلام انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.