رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: خروج از کشور از روز ۲۷ شهریورماه با برگ گذر ویژه اربعین و گذرنامه هایی که برچسب اعتبار ۶ ماهه دارند امکان پذیر نیست.

خروج از کشور با برگ گذر ویژه اربعین از ۲۷ شهریور امکان پذیر نیست

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی ذوالقدر گفت: برای اربعین امسال طی مذاکراتی که با طرف عراقی داشتیم دو راهکار برای افرادی که گذرنامه‌هایشان فاقد اعتبار است و یا گذرنامه ندارند پیشنهاد شد.

وی افزود: یک راهکار برچسب اعتبار شش ماهه بود که برای افرادی که گذرنامه‌هایشان کمتر از ۶ ماه اعتبار داشت زده می‌شد و راهکار دوم صدور برگ گذر ویژه اربعین بود.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا خاطرنشان کرد: اما نکته قابل تأمل این است که افراد با برگ گذر ویژه اربعین و یا گذرنامه‌هایی که برچسب اعتبار ۶ ماهه برای آنها خورده شده است فقط تا پایان اربعین اجازه خروج از کشور را دارند.

ذوالقدر ادامه داد: یعنی از ۲۷ شهریور با برگ گذرهای ویژه و یا گذرنامه‌هایی که برچسب اعتبار دارند اجازه خروج از کشور داده نمی‌شود.

وی گفت: افراد تنها تا روز اربعین اجازه خروج از کشور را دارند و تا آخر ماه صفر هم مهلت دارند به کشور بازگردند.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه در پایان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا هنوز برگ گذر ویژه اربعین صادر می‌شود یا خیر، گفت: بله هنوز هم برگ گذر ویژه اربعین صادر می‌شود و افراد برای درخواست باید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.