رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: یکی از برنامه هایی که پیگیری شد افزایش تعداد تخت‌ها از ۱۲۰ هزار به ۱۵۰ هزار تخت بود که این تخت ها در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، خانه مسافرها و بومگردی‌ها قرار دارند.

پیش‌بینی ۱۵۰ هزار تخت اقامتی برای اسکان زائران دهه آخر صفر/ هرگونه افزایش قیمت تخلف است

محمود مادرشاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های جامعه هتلداران نظارت بر قیمت هاست و به مکان های اقامتی تاکید کرده ایم تا قیمت های مصوب را جلوی پیشخوان و در مقابل چشمان مسافران قرار دهند.

وی ضمن بیان اینکه در طول دهه پایانی صفر، ۱۰۶ بازرس مسئولیت بازرسی از مکان های اقامتی در سطح مشهد را بر عهده دارند، ادامه داد: یکی از برنامه هایی که پیگیری شد افزایش تعداد تخت‌ها از ۱۲۰ هزار به ۱۵۰ هزار تخت بود که این تخت ها در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، خانه مسافرها و بومگردی‌ها قرار دارند.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی اعلام کرد: پیش‌بینی ۹۰ تا ۱۰۰ درصد سطح اشغال تخت‌های واحدهای اقامتی در دهه پایانی صفر را داریم.

مادرشاهیان تاکید کرد: همچنین به تمام واحدها اعلام کرده‌ایم که در ایام دهه پایانی صفر حق افزایش نرخ را ندارند و با متخلفین برخورد خواهیم کرد.

خبرنگار: فرزانه زراعتی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.