سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: تاکنون ۶ هزار و ۸۲۲ نفر زائر از استان برای شرکت در مراسم پایان ماه صفر با ناوگان حمل و نقل عمومی به مشهد مقدس اعزام شدند.

حدود ۷ هزار زائر خراسان شمالی به مشهد مقدس اعزام شدند

به گزارش قدس آنلاین، محمد مشتری اظهار داشت: زائران استان در قالب ۶۲۷ سفر با ناوگان عمومی به مشهد مقدس اعزام شدند که چهار هزار و ۲۹۰ نفر از این تعداد با اتوبوس، یکهزار و ۳۷۱ نفر با مینی بوس و یکهزار و ۲۰۱ نفر با ناوگان سواری کرایه ای جابه جا شدند.

وی با بیان اینکه اکنون مشکلی در استان برای تامین ناوگان مورد نیاز زائران برای انتقال به مشهد وجود ندارد گفت: با توجه به اینکه شمار قابل توجهی زائر به صورت پیاده برای شرکت در آیین عزاداری روزهای پایان ماه صفر در مشهد حضور یافته اند، برای بازگشت این مسافران ناوگان مورد نیاز تامین می شود.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تامین ناوگان برای بازگشت زائران پیاده انجام می شود و در صورت نیاز از ظرفیت سایر استان ها کمک گرفته می شود.

مشتری با اشاره به خدمات رسانی به زائران پیاده در استان گفت: تسطیح و تیغ زنی حاشیه راه ها در مسیر زائران پیاده، نصب بنرهای ایمنی و آماده کردن مجتمع های خدمات رفاهی در مسیر راه از جمله اقاماتی است که در این باره انجام شد.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: راهدارخانه ها هم برای اسکان اضطراری آماده شدند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.