مدیر روابط عمومی فرودگاه هاشمی نژاد مشهد گفت: در حال حاضر روزی ۱۷۰ پرواز به سمت مشهد داریم و پیش‌بینی ما تا روز ۲۱۰ پرواز است.

پیش‌بینی روزی ۲۱۰ پرواز به سمت مشهد را داریم

حسن جعفری در گفت‌وگو ‌با خبرنگار قدس آنلاین، در خصوص وضعیت پروازهای دردهه پایانی صفر به سمت مشهد، ابراز کرد: در حال حاضر روزی ۱۷۰ پرواز به سمت مشهد داریم و پیش‌بینی ما تا روز ۲۱۰ پرواز است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه هاشمی نژاد مشهد ادامه داد: همچنین تاکنون با تصویب استاندار و موافقت سازمان هواپیمایی کشوری، ۷۰ پرواز فوق العاده به سمت مشهد انجام شده است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه هاشمی نژاد مشهد تصریح کرد: در حال رایزنی هستیم از شهرهایی که پرواز ندارند، پروازهایی به سمت مشهد انجام شود و برخی فرودگاه‌هایی که پرواز کمتری به سمت مشهد دارند، بر تعداد این پروازها بیافزایند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا افزایش قیمتی در بحث نرخ بلیت داشته‌ایم یا خیر، خاطرنشان کرد: قیمت‌گذاری پروازها در دست ما نیست، بلکه مسئولیت این حوزه با سازمان هواپیمایی کشوری است؛ اما چنانچه تخلفی صورت گیرد و این تخلف به ما گزارش شود، قطعا با مسئولان مربوطه اعم از قوه قضاییه و تعزیرات حکومتی مطرح خواهیم کرد تا آنان برخوردهای لازم را انجام دهند.

جعفری اضافه کرد: در ایام اربعین یکی از بازسین سازمان هواپیمایی در فرودگاه مستقر بود و راسا تخلفات را پیگیری می‌کرد که برای ایام پایانی صفر هم بازرس سازمان در فرودگاه حضور خواهد داشت.

وی در خصوص احتمال افزایش پروازهای خارجی در این ایام به سمت مشهد، خاطرنشان کرد: تاکنون افزایشی در این رابطه نبوده و پروازهای خارجی روال عادی خود را دارند.

خبرنگار: فرزانه زراعتی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.