معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: با توجه به شروع مدرسه، شهرداری اصفهان فعالیت خود را از یکماه پیش آغاز کرد، و ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان به بهره برداری رسید، با شعار "تمام شهر مدرسه است".

ناوگان جدید اتوبوسرانی شهر اصفهان با شعار تمام شهر مدرسه است به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسین حق شناس معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان بیان کرد: ما باید عبور و مرور مناسبی در سطح شهر ایجاد کنیم‌، دانش آموزان نسل آینده سرمایه های انسانی شهر هستند.

وی افزود: با توجه به شعار مهر امسال، با این هدف که افرادی که در سطح شهر تردد دارند دانش آموزان و دانشجویان هستند، یا افرادی که در گذشته دانشجو بودند این صحنه برای آنها تدایی می شود.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان اذعان کرد: بر اساس این شعار اقداماتی در سطح شهر انجام شد، مجموع ۲۷۳ اتوبوس خریداری شد، از این تعداد ۵۶ دستگاه اتوبوس بزرگ و برای نخستین بار ۵۳ دستگاه اتوبوس کوچک "میدل باس" به عنوان ناوگان جدید در شهر فعالیت خود را آغاز می کند.


وی به سرویس مدارس اشاره کرد و گفت: از اردیبهشت نرخ مدارس و سرویس مدارس تصویب شد، و در اول شهریور ثبت نام مدارس آغاز شد، تا الان ۴۰ هزار دانش آموز و چهار هزار سرویس مدرسه ثبت نام کرده اند.

حق شناس در ادامه برای ایمن سازی مناطق مختلف شهری افزود: ستاد مهر در ۱۵ منطقه تشکیل شده است که با همکاری پلیس راهور و آموزش پرورش مدارس را ایمن سازی کنند.

وی در ادامه اذعان کرد: با هماهنگی آموزش و پرورش برای مدارس پسرانه که متقاضی بودند، ۸۸۰ دوچرخه برای دانش آموزان با کمک شهرداری گذاشته شد، تا دانش آموزان تشویق به دوچرخه شوند.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان از تفکیک ساعت در ایام مدارس خبر داد و گفت: برای ساعات مدارس و کاهش ترافیک و شناورسازی ساعت ادارات پیشنهاداتی شد که شورای ترافیک استان به تصویب رسید و منتظر استانداری هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.