۲ بخش اطفال بیمارستان ناظران مشهد که ویژه بیماران سرطانی است با ظرفیت ۷۰ تخت بستری امروز دهم مهر ماه با حضور جمعی از نیکوکاران و خیران مشهدی به بهره برداری رسید.

۷۰ تخت به ظرفیت بیمارستان ناظران مشهد ویژه بیماران سرطانی اضافه شد

به گزارش قدس آنلاین، رییس بیمارستان ناظران مشهد در حاشیه افتتاح بخش‌های اطفال این بیمارستان با بیان این که بخش اطفال این بیمارستان همانند یک هتل ساخته شده است ، گفت: تا کنون ۱۳۰ تخت بستری در این بیمارستان فعال بود که با راه‌اندازی این ۲ بخش اطفال و اضافه شدن ۷۰ تخت دیگر، ۲۰۰ تخت در این بیمارستان عملیاتی می‌شود.

دکتر مسعود خانی افزود: هم اکنون ماهیانه حدود ۴۰۰ عمل جراحی در این بیمارستان انجام می‌شود و به طور متوسط ۵۰ درصد تخت‌های این بیمارستان اشغال است.

وی ادامه داد: در این بیمارستان ۴۰۰ نیروی جوان در بخش‌های مختلف بستری و درمانی، اداری، اجرایی و فنی مشغول فعالیت هستند.

رییس بیمارستان ناظران مشهد گفت: تمامی اعتبارات ساخت بیمارستان ناظران و تامین تجهیزات پزشکی آن را خیران و انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد بدون دریافت هیچ کمکی از دولت تامین کرده و حدود ۱۰ هزار نیکوکار در راه‌اندازی آن نقش داشته‌اند.

خانی افزود: بیمارستان ناظران تکمیل کننده مرکز رادیوتراپی و اُنکولوژی رضا (ع) است و با محوریت ارائه خدمات به شیوه هتلینگ در اتاقهای یک و ۲ تخته با تعرفه دولتی و خیریه به بیماران خدمات ارائه می‌کند.

بیمارستان ناظران مشهد به عنوان نخستین قطب درمان بیماران سرطانی در شمال شرق کشور و مجهزترین مرکز انکولوژی، توسط انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد در زمینی با مساحت ۱۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای حدود ۳۰ هزار مترمربع در پنج طبقه شامل بخش‌های کودکان، زنان و مردان ساخته شده و در بهمن ماه ۱۳۹۹ راه اندازی شده است.

این بیمارستان شامل اورژانس و اتاق عمل اورژانس، پنج اتاق عمل جراحی، آزمایشگاه، ام.آر.آی، رادیولوژی، سی.تی.اسکن، سونوگرافی، ماموگرافی، پزشکی هسته‌ای، داروخانه، کلینک‌های تخصصی، شیمی درمانی سرپایی و آی.سی.یو است.

۷۰ تخت به تخت‌های بیمارستان ناظران مشهد ویژه بیماران سرطانی اضافه شد

انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد که مرکز درمانی رضا (ع) و بیمارستان عباس ناظران را ساخته است از سال ۱۳۶۱ توسط گروهی از نیکوکاران در این کلانشهر فعالیت می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.