۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۲
کد خبر: 820078

«پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی از سریال‌های تازه‌نفس شبکه نمایش خانگی است که با داستانی ملتهب و معمایی در ژانر درام، قصه مردی به نام نعیم را روایت می‌کند که ۱۵سال را در زندان گذرانده و تنها امیدش، دیدار دوباره دخترش ساحل است.​​​​​​​

التهاب زیر «پوست شیر»

به گزارش قدس آنلاین، «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی از سریال‌های تازه‌نفس شبکه نمایش خانگی است که با داستانی ملتهب و معمایی در ژانر درام، قصه مردی به نام نعیم را روایت می‌کند که ۱۵سال را در زندان گذرانده و تنها امیدش، دیدار دوباره دخترش ساحل است.​​​​​​​پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود، در نهایت ساحل را می‌بیند اما با این دیدار ماجراهای هولناکی در انتظار اوست.
هادی حجازی‌فر در نقش نعیم، پانته‌آ پناهی‌ها، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و بابک کریمی از شخصیت‌هایی هستند که در قسمت اول با آن‌ها روبه‌رو می‌شویم. سریال شروعی قابل قبول و گیرا دارد، با اینکه تصویر دقیقی از گذشته نعیم را پیش روی مخاطب نمی‌گذارد اما می‌فهمیم که او ناخواسته درگیر اتفاقی شده که سرنوشتش را تحت تأثیر قرار داده است. دوست او رضا که پروانه صدایش می‌کنند ۶‌دانگ حواسش به نعیم است و فرصت دیدار پدر و دختر را فراهم می‌کند. همه چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه یک اتفاق مرموز اوضاع را به هم می‌ریزد و شهاب حسینی وارد داستان می‌شود. «پوست شیر» از حضور بازیگران مطرح نهایت استفاده را برده و بازی حساب شده و حسی علیرضا کمالی، ژیلا شاهی، پانته‌آ پناهی‌ها و پردیس احمدیه در کنار نقش‌آفرینی حجازی‌فر و شهاب حسینی از نقاط قوت این سریال به شمار می‌رود. اما از دیگر امتیازات این سریال فیلم‌نامه‌ای با قوام و بار دراماتیکی بالاست که به قلم جمشید محمودی و رضا بهاروند نوشته شده است. شخصیت‌های داستان هر کدام برای خودشان قصه‌ای دارند که در پیشبرد مسیر داستان اصلی مؤثرند و حضور این شخصیت‌های کلیدی می‌تواند از افت قصه جلوگیری کند، همچون جهان متفاوت و دور از هم «نعیم» و «محب» با بازی شهاب حسینی که اتفاقی مشابه آن‌ها را به هم گره می‌زند، در کنار آن نیز رابطه مژگان و پروانه، بهزاد و لیلا و البته دنیای پدر و دختری نعیم و ساحل که با چالش‌های فراوانی روبه‌روست. «پوست شیر» شروع قابل قبولی را کلید زده و کشش داستانی‌اش به راحتی مخاطب را پای سریال می‌نشاند و باید دید آیا می‌تواند همین روند را تا انتهای سریال حفظ کند.

خبرنگار: صبا کریمی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.