۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
کد خبر: 820107

مطمئناً از خود می‌ پرسید که آیا پاریس ارزش دیدن دارد و آیا همان است که مردم آن را توصیف می‌ کنند؟

راهنمای انتخاب مقاصد گردشگری خارجی در پاییز و زمستان

برای پاسخ به تمامی این سوالات ، باید تور پاریس را امتحان کنید. دلایل بسیاری وجود دارد که بازدید از پاریس را به شما پیشنهاد می کنیم. هر روز عصر ، نمایی از برج ایفل بر فراز پاریس می افتد ، برق می زند و نور آن تا کیلومترها نمایان می شود. از زمان پایان جنگ داخلی در سال ۲۰۰۹ ، تعداد گردشگران سریلانکا در دهه گذشته بیش از سه برابر شده است و این روند در چند سال آینده همچنان افزایش خواهد یافت. تور سریلانکا ، چند سالی است در کانون توجه قرار گرفته و اخیراً در فهرست "برترین مقاصد سفر" از جمله لیست Lonely Planet قرار گرفته است. چه چیزی در تایلند وجود دارد که باعث می شود بازدیدکنندگان بارها و بارها به آنجا برگردند ؟ شاید غذای خوشمزه ، زندگی شبانه باورنکردنی یا خرید فوق العاده باشد که هر نوع مسافری را جذب تور تایلند می کند.

منظره باشکوه پاریس و جاذبه های آن

شما می توانید از غروب زیبا و فراموش نشدنی پاریس لذت ببرید و برای تحسین این نمایش ، به طبقات مختلف برج ایفل سر بزنید. هنگامی که شب فرا می رسد ، از منظره باشکوه شهر پاریس لذت خواهید برد. شهر نور (پاریس) با محیط فراموش نشدنی ، هر ساله میلیون ها بازدید کننده را به خود جذب می کند. البته ، غذا های بهشتی و مجموعه های هنری گسترده نیز شایسته تقدیر هستند. رودخانه ملایم «سن» در شهر می‌ چرخد و در کنار آن موزه‌ های باشکوه ، کلیسا های چند صد ساله و بلوک‌ هایی از معماری روکوکو و نئوکلاسیک قرار گرفته است که درختان آبشاری و چراغ‌ های خیابانی درخشان بیشتر جلوه می‌ کنند. تور پاریس ، جایی است که در زیبایی ها و جذابیت های بی کران غرق خواهید شد. در پیاده‌ رو های سنگ‌ فرش‌ شده و پل‌ زیبای رود سن ، پاریسی‌ های شیک و خوش لباسی را خواهید دید که احتمالاً در راه بازار ، کافه یا سینما هستند. زیبایی تور پاریس ، شما را جذب خود خواهد کرد.

بهترین تورهای سراسر جهان را از کجا رزرو کنیم؟

همانطور که ارنست همینگوی در خاطرات خود با عنوان "یک جشن متحرک" به یاد می آورد ؛ پاریس شامل موزه های درجه یک جهانی ، مد ، غذا و فضای خاص خود است. همچنین شهری با "شکوه و عظمت بسیار" است. از موزه دوست داشتنی اورسی دیدن کنید ، از بزرگترین طراحان در شانزلیزه خرید کنید یا به بوتیک های لو ماریس بروید ، از منظره بالای برج ایفل دیدن کنید یا حتی یک سفر یک روزه به کاخ ورسای را برنامه ریزی کنید. لذت ساده یک گردش در نواحی شگفت‌ انگیز یا خوردن میان وعده‌ های کرپ خیابانی را از دست ندهید. در تور پاریس ، شما قادر خواهید بود تا جذاب ترین و دلنشین ترین تجربه های عمر خود را کسب کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع تور های مختلف در سراسر جهان ، به شرکت مسافربری نوید گشت به نشانی navidgasht.com مراجعه کنید. با مراجعه به این مجموعه ، می توانید انواع تور های آفریقایی مانند تور سریلانکا و تور های آسیایی مانند تور تایلند را تجربه کنید.

تور تایلند

موج سواری در تور سریلانکا

عاشق فضای آزاد هستید؟ طبیعت وحشی و فرهنگ آفریقایی را دوست دارید ؟ تور سریلانکا ، فرصتی است که باید آن‌ را در دستور کار خود قرار دهید. سریلانکا دارای مسیرهای پیاده روی زیبا در رشته کوه های ثبت شده در یونسکو با چشم اندازهای وسیع از مزارع چای و آبشار های مرتفع می باشد. سریلانکا دارای هتل های لوکس و بوتیک های بی نظیر در سطح جهانی بوده و استخرهای زیبای آن ، یکی از برترین دلایل جذب مسافران متعدد می باشد. آیا جز آن دسته افرادی هستید که عاشق موج سواری می باشد ؟ موج سواری زیبا و بدون شلوغی در بالا و پایین ساحل های سریلانکا وجود دارد. با خرید تور سریلانکا ، می توانید به تجربه هایی دست پیدا کنید که هیچ جای دیگری آن‌ را یافت نخواهید کرد. علاوه بر انواع تور های آفریقایی ، می توانید تور تایلند و تور پاریس را نیز مشاهده کنید که در هر کدام از آنها ، هزاران زیبایی نهفته است. جهت کسب اطلاعات کاملتر ، به مجموعه نوید گشت مراجعه کنید.

نوید گشت

دلیل محبوبیت غذاهای تایلندی چیست؟

به راحتی می توان فهمید که چرا تایلند ، یکی از پربازدیدترین کشور های جهان است. غذا های تایلندی ، به دلایل زیادی شهرت دارند ؛ چرا که یکی از تند ترین غذاهای جهان می باشند. همچنین دارای برخی از گسترده ترین انواع منو غذا می باشد ؛ از سالاد های خوشمزه گرفته تا غذاهای رشته فرنگی و کاری های معطر و سوپ های تند. حتی بهتر از آن ، غذا های تایلندی فوق العاده ارزان هستند. شما می توانید با کمتر از یک دلار ، در یک رستوران محلی در خارج از خانه غذا بخورید. تمامی این جاذبه ها و زیبایی ها را می توانید در تور تایلند پیدا کنید. آیا می دانستید که بانکوک طولانی ترین نام پایتخت جهان را دارد ؟ از بین تمام شهر های جهان ، عنوان بانکوک به زبان تایلندی طولانی ترین کلمه است. اگر می‌خواهید بهترین شب را در تور تایلند تجربه کنید ، حتماً میمون دیوانه بانکوک را رزرو کنید. این مکان ، در قلب شهر قدیمی یافت می شود و در چند قدمی برخی از محبوب ترین معابد و بازار های معروف است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.