مدیر حوزه علمیه مظهر التوحید تایباد گفت: بایستی در برابر دسیسه های دشمن بیدار بود و اجازه نداد که بین اقوام، طوایف و مذاهب تفرقه بیندازد.

  مدیر حوزه علمیه مظهر التوحید تایباد: به دشمنان اجازه نمی دهیم بین اقوام و مذاهب تفرقه بیندازند

به گزارش قدس آنلاین، مولوی عبدالباری صالحی مدیر حوزه علمیه مظهر التوحید تایباد گفت: همه افرادی که در صحنه هستند، مجرم نیستند؛ بلکه باید به حساب مجرمان اصلی در خارج از کشور رسید و آنها را محکوم کرد.

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر کشور توطئه دشمنان اسلام است؛ اظهار کرد: دشمنانی که در طول ۴۳ سال نتوانستند به اهداف خود برسند، اکنون با دست گذاشتن بر روی حجاب و برداشتن آن، می خواهند به هدف اصلی خود یعنی از بین بردن اسلام و انقلاب برسند.

مدیر حوزه علمیه مظهر التوحید تایباد ادامه داد: شبکه های کشورهای معاند همواره در تلاش برای فضاسازی در کشورمان هستند و جوانان با هوشیاری باید بدانند که دشمنان نخواهند توانست ایران را مورد هدف قرار داده و وحدت ملت را زیر سوال ببرند.

این عالم اهل سنت بیان کرد: بایستی در برابر دسیسه های دشمن بیدار بود و اجازه نداد که بین اقوام، طوایف و مذاهب تفرقه بیندازد.

وی با اشاره به هفته وحدت تصریح کرد: این ایام باعث می شود تا مسلمانان به آن وحدت، انسجام و بیداری کامل برسند و بدانند که اتحاد باعث خنثی سازی نقشه های شوم معاندین می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.