رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: میدان‌داری مقتدرانه، شجاعانه و صبورانه پلیس در وقایع اخیر و برقراری نظم و امنیت برگ افتخاری است که فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و پلیس خدمتگزار رضوی در لوح زرین خدمات ارزشمند خود به ثبت رساند و با همراهی مردم، نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرد.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی: پلیس با همراهی مردم نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کرد

به گزارش قدس آنلاین، غلامعلی صادقی در دیدار با فرماندهان ارشد انتظامی خراسان رضوی افزود: تقارن بزرگداشت هفته فراجا با آغاز ولایت امام زمان(عج) نشان از معنویت کار سربازانی است که از جان و هستی خود مایه گذاشته‌اند تا جامعه اسلامی از نظم و امنیت کامل برخوردار باشد و این پاسداران ولایت و امنیت از زمینه سازان ظهور منجی عالم بشریت خواهند بود.

وی اضافه کرد: بیانات اخیر فرمانده معظم کل قوا در خصوص سربازان ولایت در نیروی انتظامی کشور بی سابقه بود و این لطف و نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی را باید به همه مجاهدان فی سبیل الله در جبهه خدمت به مردم تبریک گفت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: جهاد در راه خدمت به مردم و دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و پرچم داری ولایت در این کشور مایه افتخار و سربلندی خدمتگزاران مردم در فراجا است.

سردار محمد کاظم تقوی با تشکر از همراهی و همگامی مراجع قضایی استان با پلیس اظهار داشت: مجاهدت پلیس خراسان رضوی در این عرصه با خدمت به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج از معنویت خاصی برخوردار است.

دادستان مشهد هم گفت: دستگاه قضایی خود را مکلف به حمایت از پلیس می‌داند و در وقایع اخیر نیز که تعدادی فریب خورده مسیر فتنه با طراحی دشمنان و معاندان نظام سعی در ایجاد اخلال و برهم زدن نظم و امنیت عمومی داشتند مردم آگاه، راه خود را از این افراد جدا کردند و با خدمتگزاران خود در فراجا همکاری لازم را انجام دادند که این سرمایه‌ای ارزشمند برای فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

محمدحسین درودی افزود: جهاد ایثارگرانه و مدبرانه پلیس در خدمت به مردم و تامین نظم و امنیت کشور قابل قدردانی است و همه ما باید قدرشناس این روحیه جهادی و انقلابی سربازان نظام، خادمان مردم و پاسداران حریم ولایت و امنیت باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.