مالک رحمتی گفت: اولین نیازی که داشتیم؛ این بود که شعار واحدی را انتخاب کنیم و با استفاده از خرد جمعی به شعار همه خادم الرضاییم رسیدیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی: "همه خادم الرضاییم" یکی از دستاوردهای خوب امسال ما است

به گزارش قدس آنلاین، مالک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در آیین تقدیر از خدمتگزاران زائرین حضرت رضا (ع) عنوان کرد: همکاران ما در داخل آستان قدس رضوی با برنامه های معنوی و فرهنگی و زیارتی زمینه فراهم می‌کنند تا یک زائر به زیارت با معرفت نائل آید. امسال برای اینکه به این هدف مشترک برسیم در دو سطح برنامه ریزی های خوبی اتفاق افتاد، در سطح استان و درسطح آستان قدس رضوی.

وی افزود: اولین نیازی که برای این هدف داشتیم؛ این بود که شعار واحدی را انتخاب کنیم؛ و با استفاده از خرد جمعی و علمی که در این شهر و این استان و این آستان بود ؛ به شعاری رسیدیم که مبنای کار همه باشد: همه خادم الرضاییم، جهاد عالمانه و خدمت کریمانه.

رحمتی ادامه داد: بسیاری از نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای عزیزمان در شهرداری و همچنین بسیاری از اصناف رانندگان، مغازه دارهای ما باهم این گفتمان مشترک خدمت کردند. این کار بزرگی است که چند سالی است با تدبیر تولیت محترم آغاز شده که ما یک شعار محوری را در این استان انتخاب میکنیم و به نظر میرسد که یکی از دستاوردهای خوب امسال ما است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.