مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: این نهاد با مشارکت و همکاری بنیاد مستضعفان و خیران ۷۸۰ سری جهیزیه شامل ۵قلم کالای را به ارزش کلی و واقعی ۲۵ میلیارد تومان بین نوعروسان نیازمند تحت حمایت توزیع می‌کند.

توزیع بیش از ۷۸۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از کمیته امداد خراسان رضوی، رضا سلم آبادی در مراسم توزیع این جهیزیه ها افزود: ارزش هر سری جهیزیه در بازار ۳۲ میلیون تومان است و اقلام جهیزیه های اهدایی ایرانی و از کارخانه های تولید داخل است.
وی ادامه داد: جهیزیه ها شامل ۵ قلم کالای اساسی زندگی، ماشین لباسشویی اتوماتیک، یخچال فریزر، تلویزیون، اجاق گاز و جاروبرقی است.
مدیرکل کمیته امداد استان اهدای جهیزیه به نوعروسان رامنوط به شرکت در کلاسهای آموزش خانواده وگذراندن دوره های مهارتهای زندگی دانست و اظهار کرد: تاثیر این کارگاه ها موجب ایجاد کمترین میزان طلاق در میان خانواده های مددجو شده است.
وی با اعلام اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر جوانی جمعیت است، افزود: از همراهی و مشارکت خیران دستگاه ها و نهادهای مختلف دولتی، غیر دولتی و خصوصی برای تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمندتشکر می کنم.
سلم آبادی از همراهی مجلس شورای اسلامی با کمیته امداد و امور محرومان در زمینه های مختلف گفت و افزود: اعتبار اشتغال در سال گذشته ۷۳۰ میلیارد تومان بوده که امسال باهمراهی دولت به ۱۹۵۰ میلیارد تومان رسیده است و تاکنون ۹۰ درصد منابع اشتغال ابلاغ شده است.
در ادامه این مراسم، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: اهتمام و یکی از سفارشهای دین مبین اسلام و سیره نبوی در موضوع ازدواج، فراهم کردن زمینه آن است.
حجت‌الاسلام حسین زاده بحرینی کار مشترک میان کمیته امداد و بنیاد مستضعفان در زمینه اهدای جهیزیه را سنتی حسنه خواند و اعلام کرد: خوشبختانه فرآیند ازدواج در کمیته امداد از مشاوره تا اهدای جهیزیه کارشناسی شده است.
وی از اهتمام دولت های مختلف به امور نیازمندان گفت و اعلام کرد: دولت سیزدهم به امور نیازمندان اهتمام ویژه ای دارد و بیشتر توجه دارد.
وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی به نیازمندان و کمیته امداد، نگاه توانمندسازی دارد.
حجت‌الاسلام حسین زاده از اقدامات کمیته امداد بنیاد مستضعفان و دولت سیزدهم تشکر کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.