خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: قوه قضاییه باید طوری که به یک ملت خیانت کردند و آب به آسیاب دشمن ریختند،‌ با آشوبگران برخورد کند تا بعضی‌ها دیگر هوس اغتشاش نکنند.

آیت‌الله خاتمی : قوه‌قضائیه با خائنان طوری برخورد کند تا دیگر هوس اغتشاش نکنند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در آغاز خطبه‌های نماز جمعه امروز (۲۹، مهر) تهران، ضمن دعوت مردم به تقوای الهی، گفت: خداوند در قرآن کریم ۱۳۲ نام دارد. این اسامی و صفات، به دو دسته تقسیم می شوند، یکی اسامی مهر خداست و برخی از نام های خداوند مظهر خشم و غضب خداست.

خاتمی افزود: روایتی از پیامبر به دست ما رسیده که به اخلاق خدا درآیید و هر اخلاقی خدا دارد داشته باشید، بنابراین، چنین نتیجه می‌گیریم که باید هر دو دسته از صفات خداوند متعال را در رفتار خود متجلی کنیم.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه مصداق عملی این حدیث در حوادث اخیر به چشم می خورد، تصریح کرد: در جریان اغتشاشات، آنانی که فریب خوردند و فهمیدند که کلاه سرشان رفته باید آزاد شوند، به شرط اینکه دوباره تکرار نکنند،‌این مصداق رحماء بینهم است، اما آنانی که پول گرفته‌اند تا شعار بدهند، جای رحمی برایشان نیست و این مصداق اشداء علی الکفار است.

آیت‌الله خاتمی تأکید کرد: قوه قضاییه باید طوری که به یک ملت خیانت کردند و آب به آسیاب دشمن ریختند،‌ با آشوبگران برخورد کند تا بعضی‌ها دیگر هوس اغتشاش نکنند.

درحال تکمیل..

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.