معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران گفت: ۶۵۹ خانواده با دریافت تسهیلات اشتغال و کاریابی در نیمه نخست امسال از چرخه حمایتی این کمیته خارج شده‌اند.

۶۵۹ خانواده با دریافت تسهیلات اشتغال از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شدند

به گزارش قدس آنلاین، جهانبخش مرادی افزود: در نیمه نخست امسال ۳ هزار و ۲۵۰ خانواده به چرخه حمایتی کمیته امداد استان تهران (به عنوان ورودی‌های جدید) راه یافته و از خدمات متعدد حمایتی بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: ۲ هزار و ۱۹۴ خانواده نیز از طریق حمایت‌های متعدد این نهاد، از پوشش حمایتی خارج شده و ۶۵۹ خانواده با دریافت تسهیلات «اشتغال و کاریابی» از چرخه حمایتی خارج شدند.

مرادی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰ نیز ۶ هزار و ۲۶۸ خانواده به صورت چندخدمتی و معیشت‌بگیر وارد چرخه حمایتی این کمیته شده و ۵ هزار و ۶ خانواده نیز از چرخه حمایتی، در این سال خارج شده‌اند.

خروج ۵۶۱ خانواده از پوشش حمایتی به دلیل دریافت مستمری بازنشستگی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران اظهار کرد: ۶۷ خانواده هم با بهره‌مندی از کمک هزینه ازدواج مجدد بانوان سرپرست خانوار، ۵۶۱ خانواده به علت دریافت مستمری بازنشستگی از تأمین اجتماعی، ۲۲ خانواده با دریافت خدمت مسکن و ۲۰ خانواده نیز با دریافت خدمت معافیت سربازی فرزند پسر خانواده در نیمه نخست سال جاری توانمند شده و توانستند از چرخه حمایتی این نهاد خارج شوند.

بنا به این گزارش، برای عضویت در کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان مددجوی تحت پوشش متقاضیان باید از طریق «سامانه سها» درخواست نیازمندی خود را ثبت کنند. درخواست‌ متقاضیان در این سامانه به نشانی soha.emdad.ir بررسی می‌شود و در صورت تایید وجود شرایط لازم، متقاضی ذیل چتر حمایتی کمیته امداد قرار خواهد گرفت.

مددجویان برای دریافت تسهیلات این نهاد حمایتی نیز با مراجعه به «صفحه خدمت» به نشانی https://emdad.ir/fa/soh در سامانه سها (soha.emdad.ir) می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

مددجویان برای دریافت تسهیلات این نهاد حمایتی با مراجعه به «صفحه خدمت» به نشانی https://emdad.ir/fa/soh در سامانه سها (soha.emdad.ir) می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند

کمیته امداد امام خمینی(ره) ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ با هدف پشتیبانی از محرومان و توانمندسازی نیازمندان، پیشگیری از تولید نظام یافته فقر در کشور و کمک به بهبود فضای کسب و کار و اشتغال بنیان‌گذاری شد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.