جمعی از پزشکان مشهدی، با حضور در سازمان نظام پزشکی مشهد، اقدام ساختار شکنانه جمعی از اعضای این سازمان را محکوم کردند.

جمعی از پزشکان مشهدی در اجتماعی پرشور اقدام ساختارشکنانه بعضی از اعضای نظام پزشکی را محکوم کردند

به گزارش قدس آنلاین، جمعی از پزشکان مشهدی در گروه‌های مختلف عمومی، تخصصی و فوق تخصصی، در اجتماعی پرشور با محکوم کردن اقدام اخیر برخی از اعضای سازمان نظام پزشکی مشهد در ساختار شکنی و بیان مطالب کذب و خلاف واقع، بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری و همچنین شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم و امنیت تجدید پیمان کردند.

در این اجتماع شرکت کنندگان با در دست داشتن دست نوشته هایی، چون "تحریم داروئی مردم کار آمریکاست، تو لیست ادعاهتون شده گم مطالبات واقعی مردم "، "زن، عفت افتخار مرد غیرت اقتدار" و "جامعه پزشکی تا آخر پای نظام اسلامی ایستاده" برائت خود را از عوامل برهم زننده نظم جامعه اعلام کردند.

در این اجتماع همچنین تاکید شد که پزشکان و کادر درمان، در برهه‌های مختلف و لحظه‌های حساسی همچون حماسه دفاع مقدس، پاندمی کرونا، بحران‌ها و حوادث طبیعی همچون، سیل و زمین لرزه، همواره ثابت کرده اند که تحت هر شرایطی خدمتگزار مردم هستند و تقدیم ۸۱ شهید سلامت در هشت سال دفاع مقدس و ۲۵ شهید دوران همه گیری کرونا خود گواه این مدعاست.

جمعی از پزشکان مشهدی در اجتماعی پرشور اقدام ساختارشکنانه بعضی از اعضای نظام پزشکی را محکوم کردند

در پایان این اجتماع پزشکان و کادر درمان از مقامات امنیتی و انتظامی خواهان برخورد با هنجار شکنان شدند و در بیانیه‌ای بر حفظ هوشیاری در قبال حجم بسیار بالا و سنگین اخبار جعلی و دروغ رسانه‌های معاند برای جریحه دار کردن احساسات مردم و تضعیف ایران عزیز تاکید کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

متاسفانه بار دیگر دشمنان با سوار شدن بر موج اعتراضات مردم، حوادث تلخی را رقم زدند. حوادث تلخی که کام ملت را تلخ کرد و بویژه با شهادت جمعی از حافظان امنیت و افراد بیگناهی که قربانی طرح‌های کشته سازی دشمن شدند این تلخی‌ها در عمق جان ملت فرو نشست.

اما این حوادث این پیام را برای مسئولان به همراه داشت تا تلاش بیشتری برای حل مشکلات مردم و بویژه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و اقدامات پیشگیرانه در این زمینه داشته باشند.

در این بین از فرهیختگان و بویژه جامعه پزشکی انتظار این است که با هوشیاری در قبال حجم بسیار بالا و سنگین اخبار جعلی و دروغ رسانه‌های معاند برای جریحه دار کردن احساسات مردم و تضعیف ایران عزیز فریب دشمن را نخورند و در قبال تمامیت ارضی و هویت ملی و دینی اجازه‌ی دست اندازی به بیگانگان را ندهند.

در این بیانیه همچنین آمده است:

اگرچه حق اعتراض برای همه محفوظ است و مسئولان نیز باید گوش شنوایی برای انتقادات و اعتراضات داشته باشند، اما هرگونه هنجارشکنی و یا عبور از خط قرمزهای اخلاقی و مذهبی قابل قبول نیست، از این رو اتفاقاتی که در جلسه‌ی اخیر سازمان نظام پزشکی مشهد با حضور عده کمی از اعضا روی داد جای بسی تاسف دارد.

خانواده‌ی ۱۸ هزار نفری نظام پزشکی به طور عمده پایبند به نظام جمهوری اسلامی، رهبری و باورهای دینی هستند، اما لازم است برای پیشگیری از چنین رخدادهای تلخی در یک سازمان صنفی اقدامات موثرتری بعمل آید.

منبع: فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.