معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هشتمین جشنواره زوج‌های جوان کارکنان ارتش در مشهد برگزار خواهد شد.

برگزاری هشتمین جشنواره زوج‌های جوان کارکنان ارتش در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید جانمراد موسوی بیان کرد: در راستای ترویج سبک زندگی دینی ، ارتقاء سطح معنوی اخلاق اجتماعی و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن علیه ارزش‌ها، اعتقادات و باورهای جوانان، برگزاری جشنواره زوج های جوان کارکنان مناطق پدافندی سراسر کشور در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طرح‌ریزی این جشنواره از سال ۹۹ آغاز شد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اجرای آن از سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفت.

موسوی اضافه کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون ۶ دوره این جشنواره برگزار شده و اکنون برگزاری هفتمین دوره آن با حضور ۵۰ زوج جوان که در سال جاری و سال ۱۴۰۰ ازدواج کرده‌اند از روز یکشنبه اول آبان ماه آغاز شده و تا پنجشنبه پنجم آبان ادامه دارد و هشتمین دوره این جشنواره نیز طی هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ دو دوره این جشنواره برگزار شد، ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون چهار دوره دیگر این جشنواره با حضور ۲۰۰ زوج برگزارشد و هفتمین دوره این جشنواره هم اکنون در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در هر دوره ۵۰ زوج حضور دارند که طی یک اقامت پنج روزه در مشهد از برنامه‌های فرهنگی و زیارتی بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: تاکنون ۴۰۰ زوج که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ ازدواج کرده‌اند در این دوره حضور یافته‌اند و برنامه‌ریزی برای تعداد زوج‌هایی که تا پایان امسال نیز ازدواج کنند انجام شده که بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته تا پایان سال ۲ تا ۴ دوره دیگر با حضور زوج‌های جوان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در این جشنواره نیز برگزاری کارگاه‌هایی با حضور اساتید برجسته در حوزه تربیت فرزند، روابط زن و شوهر، سبک زندگی ایرانی اسلامی و سایر موضوعات روز جامعه پیش‌بینی شده است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.