پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: از پرسپولیس به عنوان تیمی که در صدر جدول قرار دارد، انتظار داریم فرصت‌های بیشتری برای گلزنی خلق کرده و هجومی‌تر باشد.

درخشان: پرسپولیس باید هجومی‌تر بازی کند

به گزارش قدس آنلاین «حمید درخشان»با اشاره به صدرنشینی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: گرچه پرسپولیس در این فصل مدعی اصلی قهرمانی است و در صدر جدول قرار دارد، اما از این تیم انتظار داریم که عملکرد بهتری را در مسابقات لیگ برتر به نمایش بگذارد.

وی افزود: پرسپولیس در بازی با ملوان نمایش خوبی را به اجرا نگذاشت. در نیمه نخست نتوانست انتظارات را برآورده کند و بازی بدی را از قرمزپوشان شاهد بودیم اما در وقت دوم شرایط بهتری بر این تیم حاکم شد و به بازی سرعت داد.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولس وقتی تعداد نفرات خود را در خط حمله افزایش داد و با دو مهاجم بازی کرد، توانست فشار بیشتری به ملوان وارد کند.

درخشان تاکید کرد: پرسپولیس اگر هماهنگ‌تر نشود به طور حتم در ادامه لیگ با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهد شد. از این تیم توقع می‌رود فرصت‌های بیشتری برای گلزنی خلق و هجومی‌تر بازی کند.

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس این توانایی را دارد تا با پیروزی مقابل مس، با صدرنشینی به تعطیلات برود. آنها باید بدانند حریف انگیزه‌های فراوانی دارد و می‌خواهد در زمین خودش، تیم برتر میدان باشد. مس در این فصل در فاز هجومی خطرناک بوده و نباید به آنها فرصت خلق موقعیت داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.