جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) صبح امروز در همایش «رفیق شهیدم» خطاب به فرماندهان بسیج دانش آموزی گفت: در جنگ نرم تشخیص خودی و ناخودی بسیار سخت است، در این جنگ دشمن می‌خواهد سبک زندگی شمارا تغییر دهد؛ شما در جنگ نرم فرماندهان و صحنه ساز هستید و باید مدارس را هدایت و سازماندهی کنید.

مراسم تحلیف فرماندهان بسیج دانش آموزی در مشهد برگزار شد/ دشمن در پی تغییر سبک زندگی دهه هشتادی ها

به گزارش خبرنگار قدس انلاین خراسان، صبح امروز همایش «رفیق شهیدم» با موضوع تحلیف فرماندهان واحدهای دانش آموزی و یادبود دانش آموزان شهید حادثه تروریستی شیراز در پژوهش‌سرای فرهنگ و ادب برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در این مراسم گفت: به عنوان کسی که مسؤلیتی در بسیج داشته و دارم اعلام می‌کنم کار ما جذب،سازماندهی و آموزش است.

سردار علی اکبر افراسیابی در ادامه افزود: جذب و سازماندهی انجام شده و شما به عنوان فرماندهان واحد های دانش آموزی، قرار است ده ها دانش آموز را هدایت و راهنمایی کنید.

وی گفت: جنگ زمان ما جنگ دانش آموزان دهه شصت و جنگ سخت بود یعنی ما باید مسافت طولانی را طی میکردیم تا در مقابل صدامیان بایستیم آنجا جبهه خودی و دشمن مشخص بود اما این موضوع در جنگ نرم به این صورت نیست.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام با خطاب به فرماندهان بسیج دانش آموزی بیان کرد: امروز شما فرماندهان جنگ نرم هستید و کار شما در جنگ نرم، بسیار سخت تر از ماست، ما دشمن را مقابل خود می‌دیدیم اما وضعیت شما وضعیت غبار آلود و شبهه انگیزی است.

سردار افراسیابی متذکر شد: در جنگ نرم تشخیص خودی و ناخودی بسیار سخت است، در این جنگ دشمن می‌خواهد سبک زندگی شما را تغییر دهد؛ شما در جنگ نرم فرماندهان و صحنه ساز هستید و باید مدارس را هدایت و سازماندهی کنید.

بسیج فرمان حکیمانه ایست که دنیا را تکان می دهد

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی هم در این مراسم خطاب به فرماندهان بسیج دانش آموزی اظهار کرد: پشتوانه و دلخوشی مسؤولین و رهبر عزیز به شماست، زمانی ما در مقابل قدرت‌های دنیا به قیاس آن قدرت‌ها هیچ نداشتیم، آن زمان با قدرت کامل در مقابل تجاوزگران ایستادیم.

سید امیر شوشتری یادآور شد: دو قدرت بزرگ زمان ما در دفاع مقدس، شوروی و آمریکا بودند و تمام ارتش های قوی دنیا هم حامی و پشتیبان و همراه آنها بودند اما قدرت بسیج بر آنها غلبه کردیم آن زمان بسیج وارد صحنه شد.

وی ادامه داد: بسیج فرمان حکیمانه ای بود که اکنون دنیا را تکان می دهد و کشور را نجات داد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: این بسیج بود که داعش را از دو سوم عراق و سوریه پاک کرد.

در حاشیه این مراسم از سلما همتیان دارنده مدال طلای شطرنج آسیا، تجلیل و نشان تقدیری از طرف حجت الاسلام مهدی جعفری رئیس بسیج دانش آموزی خراسان رضوی به وی اعطا شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.