معاون هماهنگ کننده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: امروز بانوان ما در صحنه های بین المللی نقش‌آفرینی می کنند و در قله های علم و پژوهش می ایستند.

سردار نقدی: امروز زنان ایرانی در قله‌های علمی جهان نقش‌آفرینی می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمد رضا نقدی روز چهارشنبه در گردهمایی بزرگ دانش آموزان دختر شهر کرمان افزود: آمریکایی ها و صهیونیست ها از دختران و مادران ایرانی سیلی و از ایستادگی، مقاومت، صبر، علم آموزی و جهاد علمی آنان شکست خوردند و نمی توانند برما غلبه کنند؛ به این ترتیب می خواهند از زن ایرانی انتقام بگیرند.

به گفته وی روزگاری در این سرزمین بیش از ۷۰ درصد زنان ما بی‌سواد بودند و مدرسه ای در شهرهای کوچک و روستا نبود تا بتوانند علم آموزی کنند اما امروز به جایی رسیده ایم که ده ها هزار نفر از زنان دانشمند در عرصه های مختلف از ژنتیک تا هوافضا و هسته ای داریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با بیان اینکه هفت هزار بانو و دختر شهید در کشور داریم اظهار داشت: شهید مریم فرحانیان دختر آبادانی با شجاعت در خط مقدم رزمندگان اسلام را مداوا می‌کرد و به شهادت رسید؛ شهید سیده طاهره هاشمی نیز در حمله منافقان ایستادگی کرد و شهید شد.

وی ادامه داد: اینان نسل هایی بودند که ایستادند، شهید شدند و خون دادند تا ملت ایران از دست بزرگترین دیکتاتوری و رژیم جنایتکار شاهنشاهی آزاد کنند که استقلال را نصیب ملت ما کردند و ۶۰ هزار مستشار آمریکایی را از کشور بیرون انداختند.

سردار نقدی با بیان اینکه فداکاری های بانوان و زنان ما بسیار بیشتر از مردان بوده است تصریح کرد: زنان ایرانی و فداکاری های آنان در دنیا نمونه ندارد.

وی با اشاره به رشادت شهیده فوزیه شیردل پرستار بیمارستان پاوه در مبارزه با ضد انقلاب بیان کرد: این عظمت دخترانی است که شما امروز وارث آنان هستید و این عظمت شیرزنانی است که انقلاب را تا امروز رساندند و کشور را از بی سوادی، نا امنی، فقر و پریشانی نجات دادند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ایران که حتی شلنگ آب وارد می کرد و با داشتن این همه آب و خاک و منابع، دستش پیش دشمنان اسلام دراز بود، به سطحی رسیده که ماهواره به آسمان می فرستد، پیچیده ترین فناوری ها را در مشت خود داشته باشد و انواع فناوری های الکترونیکی پیچیده را تولید کند.
سردار نقدی اظهار داشت: روزی ما تمامی تسلیحات و امکانات خود را از دشمنان اسلامی می خریدیم، نفت ما را غارت می کردند و سلاح دسته دوم به ما می دادند اما امروز به جایی رسیدیم که قدرت های بزرگ دنیا از سلاح ما می ترسند و ما را به فروش سلاح به کشورهای پیشرفته دنیا متهم می کنند.

وی با بیان اینکه باید حقیقت را یافت و راه شهدا را ا ادامه داد گفت: ما در محاصره تبلیغاتی دشمنان هستیم.

سردار نقدی اظهار داشت: زن ایرانی همواره نماد مقاومت بوده و تمام بشریت را متوجه استقامت و عظمت خودش کرده است؛ لذا دشمنان می خواهند انتقام بگیرند و باید همه حواسمان را با بصیرت جمع کنیم و همانطور که زنجیره دختران فداکار این ملت و رشادت هایشان، ما را به قله پیروزی نزدیک کرده است، شما دختران ایرانی هم این مسیر را ادامه می دهید و پیروزی های بزرگ و آینده روشن در راه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلاکی اظهار داشت: ملت ما ۴۳ سال است که تحریم و از ۱۲ سال پیش تحریم ها شدیدتر و محکم تر شده است؛ کاری می کنند که ما پیشرفت نکنیم، اما در این ۱۲ سال در تمامی ابعاد پیشرفت کردیم، در حالی که خود فرانسه و آلمان ۶ ماه است از طرف یک کشور و در انرژی تحریم شده اند، طاقت ندارند و هر روز خیابان های آنها صحنه حوادث است.

گفتنی است آیین گردهمایی دختران دانش آموز شهر کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان در سالن تلاش کرمان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.