بنا به گفته احمد اسدی، آسمان مازندران در هفته جاری عمدتا نیمه ابری و همراه با بارش‌های پراکنده خواهد بود.

هفته‌ای نیمه‌ابری در انتظار مازندرانی‌ها/بارش‌های پراکنده در راه است

به گزارش قد سآنلاین احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی آسمان مازندران اظهار کرد: با شکل‌گیری و تقویت جریانات، شاهد بارندگی، وزش باد و کاهش دما در آسمان مازندران باشیم.

وی افزود: همچنین ارتفاعات ابری و مه‌آلود و با کاهش دید همراه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران، خاطرنشان کرد: برای روز یکشنبه 15 آبان، آسمان استان در
مناطق ساحلی و جلگه‌ای، نیمه ابری از سمت غرب استان ابری با وزش باد نسبتاً شدید به تدریج با بارش باران، کاهش دما و احتمال رعدوبرق (مقدار و شدت بارش در نیمه غربی استان بیشتر خواهد بود) پیش بینی می‌شود.

اسدی ادامه داد: در ارتفاعات استان نیز آسمانی صاف تا نیمه ابری و از بعدازظهر به تدریج ابری و مه آلود با بارش باران ( در مناطق سردسیر و کوهستانی با بارش برف و باران) و وزش باد، انتظار داریم.

وی بیان کرد: آسمان استان در روز دوشنبه، نیمه ابری تا ابری (در ارتفاعات مه آلود)، کاهش محسوس دما، در نیمه غربی گاهی همراه با بارندگی و وزش باد و در نیمه شرقی با بارش پراکنده خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران، عنوان کرد: آسمان استان طی روز سه شنبه در غرب استان، ابری با بارش پراکنده از اواسط روز با کاهش ابر و در مناطق مرکزی، شرقی و ارتفاعات نیمه ابری خواهد بود.

اسدی گفت: آسمان استان برای روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما انتظار می‌رود.

وی متذکر شد: آسمان استان برای روز جمعه، صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و در غرب استان با احتمال بارش پراکنده انتظار می‌رود.

منبع: دانا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.