معاون سیمای سازمان صداوسیما گفت: منظور از تحول، تغییر آن چیزی است که مردم از آنتن رسانه ملی می‌بینند. بخشی از این تحول در گرو جذابیت است.

بازسازی انقلابی در ساختار صداوسیما شرط لازم تحول

به گزارش قدس آنلاین، محسن برمهانی، معاون سیمای سازمان صداوسیما در برنامه «منحصر به فرد» رادیو جوان درباره پیامدهای یکساله تحول در صداوسیما گفت: اصل تحول را باید در حوزه نمایش ببینیم. یعنی چیزی که معاونت سیما به‌طور جدی به دنبالش هست، در فیلم و سریال است.

معاون سیمای سازمان صداوسیما افزود: البته تلویزیون بیشتر سریال مصرف می‌کند و کمتر مصرف‌کننده فیلم است. وقتی از بازسازی انقلابی در ساختارها صحبت می‌کنیم، طبیعتاً تا زمانی که بازسازی انقلابی در ساختار صورت نگیرد، تحول در آنتن سخت خواهد شد. تحول در سازوکارها برای رسیدن به محتوای مطلوب که در سند تحول صداوسیما هم هست.

برمهانی اشاره‌ای هم به تعداد نیروی انسانی شبکه‌های معاند زد و گفت: آرشیو بزرگترین رسانه دنیا ده برابر آرشیو سازمان صداوسیما نیرو دارد. البته متناسب با سازوکارهایش درآمد هم دارد. در بخشی از سازمان صداوسیما به شدت تراکم انسانی داریم و در بعضی از بخش‌های سازمان به شدت فقر نیروی انسانی داریم.

وی درباره تحول در صداوسیما این را هم گفت: شعار اصلی و جدی دوره جدید ریاست سازمان صداوسیما تحول است. منظور از تحول این است که آنچه مردم از آنتن رسانه ملی می‌بینند، باید تغییر کند. بخشی از این تحول در گرو جذابیت است و سازوکارهای داخلی سازمان هم باید تغییر کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.