رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: زائرسرای خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان مهران با برنامه ریزی صورت گرفته و تخصیص اعتبار تا سال آینده تکمیل خواهد شد.

رییس بنیاد شهید: زائرسرای ایثارگران مهران تا سال آینده تکمیل می شود

به گزارش قدس آنلاین، امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه با اتفاق استاندار ایلام در بازدید از زائرسرای بنیاد شهید و امور ایثارگران مهران اظهار داشت: توفیق بزرگی بود که در شهر باب الحسین (ع) حضور یابیم.

وی افزود: مهران محل تردد اصلی زوار به عتبات عالیات است و در ایام اربعین نیازمند هستیم برای اسکان زوار و خانواده شهدا و ایثارگران یک ساختمان تجهیز شود.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر توسعه زائرسرای خانواده شهدا و ایثارگران در مهران، گفت: ظرف یک سال آینده این زائرسرا تکمیل و توسعه خواهد یافت‌.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا در مهران، بازدید از ساختمان نیمه کاره بنیاد شهید در مهران و بازدید از پایانه مرزی مهران از جمله برنامه های روز دوم سفر معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به استان است.

معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و ایثارگران روز گذشته با استقبال رسمی حسن بهرام نیا استاندار ایلام و جمعی از مدیران کل از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد استان شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.