مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: براساس پیش بینی و صدور اخطار وضعیت زرد از سوی هواشناسی، امروز (پنجشنبه) احتمال بارش باران، رگبار، تگرگ و حتی بارش برف در ارتفاعات وجود دارد که در چنین شرایطی لازم است شهروندان به لغزندگی معابر و پرهیز از اقامت کنار رودخانه ها توجه کنند.

تگرگ، باران و آبگرفتگی در راه است/ تهرانی ها مراقب لغزندگی معابر و جاده ها باشند

به گزارش قدس آنلاین، حامد یزدی مهر اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم برای شرایط یاد شده و وقوع بارش‌ها انجام شده است و عوامل مدیریت بحران در استان تهران نیز در حالت آماده باش قرار دارند.
وی افزود: با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته، امروز شاهد بارش باران و رگبار در بیشتر نقاط استان تهران هستیم که در این زمینه از همه مردم می‌خواهیم نسبت به لغزندگی جاده‌ها توجه ویژه را داشته باشند.

مدیرکل بحران استانداری تهران گفت: برپایه گزارش هواشناسی، در برخی مناطق هم احتمال بارش تگرگ همراه با وزش باد وجود دارد و در ارتفاعات هم بارش برف پیش بینی شده است.

یزدی مهر ادامه داد: برای روز جمعه نیز در ارتفاعات و در روز شنبه هم در بیشتر مناطق استان تهران لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی محدود و محلی معابر و احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها مورد انتظار است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اظهار داشت: در این راستا دستورهای لازم برای آمادگی عوامل مدیریت بحران صادر شده و بر اساس شدت و ضعف بارش‌ها برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.
وی بیان داشت: از همه مردم می‌خواهیم با توجه به احتمال بالا آمدن آب از اقامت در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.