فیلم سینمایی بخارست همزمان با سینماهای سراسر کشور در سینماهای فعال مشهد اکران شد.

اکران فیلم «بخارست» در سینماهای مشهد

به گزارش قدس خراسان آنلاین، پس از کش و قوس‌های فراوان، در روزهایی که سینماهای سراسر کشور از کمبود مخاطب و آمار فروش پایین رنج می‌برد، فیلم سینمایی بخارست به نویسندگی حمزه صالحی، کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی علی طلوعی با داستانی کمدی و اجتماعی اکران خود را از دیروز، ۲۳ آبان، در سینماهای سراسر کشور آغاز کرد تا شاید بتواند پای مخاطبان بیشتری را به سالن‌های سینما باز کند.

در این فیلم که سینماهای مشهد نیز اکران‌کننده آن است، بازیگرانی چون حسین یاری، پژمان جمشیدی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی، غلامرضا نیکخواه، بابک کریمی، غزال نظر، پونه عاشورپور، ایمان صفا، وحید آقاپور و رضا بهبودی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در حال حاضر فروش اینترنتی بلیت این فیلم برای اکران در سینماهای اطلس، برفی، سیمرغ و پارک‌بازار مشهد آغاز شده و احتمالا پردیس سینمایی هویزه، ویلاژتوریست، آفریقا و گلشن نیز در روزهای آینده به جمع سینماهای اکران‌کننده بخارست در مشهد اضافه خواهند شد.

علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم کمدی می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های اینترنتی فروش، بلیت خود را خریداری و با رزرو صندلی مورد نظر در ساعت مقرر به سینما مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.