شهرداری زنجان زمستان امسال با خرید جاروی مکانیزه و سه دستگاه نمک پاش مجهز  به استقبال زمستان می رود. 

حذف نمک از برف روبی زنجان امکان پذیر نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ علیرضا فیروز فر در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه مطالعات اولیه حمل و نقل و ترافیک برای سال آینده انجام شده است، اظهار کرد: عملیات فیزیکی روانسازی ترافیک امسال شروع شده و اصلاح خطوط اتوبوسرانی نیز در همین راستا انجام می شود.

وی با بیان اینکه ایجاد بازارچه های محلی برای محصولات کشاورزی در دستور کار شهرداری و جهاد کشاورزی قرار دارد گفت: بیشتر شهرک های اقماری بازارچه محلی ندارند که در راستای حل این مشکل مذاکراتی با جهاد کشاورزی صورت گرفته است.

شهردار زنجان به توسعه تفرجگاه‌ها در نقاط مختلف شهر اشاره کرد و افزود: مدیریت استان اقدامات لازم را انجام داده است و شهرداری نیز درصدد انجام اقدامات مربوطه است.

وی از بازگشایی سه محور طی سال آینده خبر داد و اضافه کرد:بازگشایی سه محور در مراحل آخر کار کارشناسی است و تا پایان سال جاری کمیسیون ماده ۵ و تملکات انجام خواهد شد وسال آینده عملیات بازگشایی شروع می شود.

شهردار زنجان اصلاح انهار شهر را از مشکلات مهم مدیریت شهری ذکر کرد و یاد آور شد:در بسیاری از شهرک های اقماری بدون توجه به وضعیت شبکه طراحی غیر اصولی صورت گرفته و جمع آوری آب های سطحی مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

شهردار زنجان از ایجاد فرهنگسرا و طراحی سایت شهرداری طی سال آینده در باغ موسوم به پارک هاشمی نژاد خبر داد.

فیروز فر در بخش دیگری از سخنانش به اجرای پروژه مجتمع تجاری خدماتی وبازارچه میوه و تره بار شهرک گلشهر کاظمیه اشاره کرد و افزود: این پروژه شش سال است که معطل مانده و به حیثیت شهرداری لطمه می زند و تعلل در این کار به شهرداری خسارت وارد کرده است.

وی یاد آورشد: با توافقی که با پیمانکار پروژه صورت گرفته است، پروژه از بلاتکلیفی خارج و قدرالسهم شهرداری ۴۲ درصد تعیین شده است.

شهردار زنجان از خرید سه دستگاه نمک پاش خبر داد و افزود: جاروی مکانیزه نیز همزمان با بارش های فصل زمستان با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خریداری می شود.
فیروز فر با اشاره به احداث کارخانه محلول یخ زدا گفت:کاربرد محلول یخ زدا همزمان با شروع بارندگی هاست ولی نمک پاشی بعد از شروع بارندگی ها و یخ بندان انجام می شود.

وی تاکید کرد: درشهری مثل زنجان حذف نمک از گردانه وسایل برف روبی امکان پذیر نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.