پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در جام جهانی قطر، مقابل هیچ حریفی از پیش بازنده نیستیم زیرا بازیکنان ایران ظرفیت بالایی دارند.

همدانی: تیم ملی مقابل هیچ حریفی از پیش بازنده نیست؛ نباید به انگلیس ایستگاهی بدهیم

به گزارش قدس آنلاین ستار همدانی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال در بازی تدارکاتی مقابل نیکاراگوئه در آستانه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: با این بازی نمی‌توان آن‌طور کا باید عیار تیم ملی را فهمید چون اگر دقت کرده باشید بیشتر بازیکنان تیم ملی در این دیدار غایب بودند.

وی افزود: به نظر من هدف کی‌روش این بود که برخی بازیکنان را در این دیدار بسنجد و تکلیف خود را با این نفرات مشخص کند. لژیونرهای ما در این مسابقه غایب بودند و نمی‌شد روی نیکاراگوئه به عنوان یک محک جدی، حساب کرد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در خصوص پیش‌بینی وی از عملکرد ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اضافه کرد: باید امیدوارانه پا به قطر بگذاریم و ناامید نیستیم. بازیکنان توانمندی داریم که می‌توانند اتفاقات بزرگی را رقم بزنند. واقعا با حضور این بازیکنان به موفقیت تیم ملی امیدوار هستیم.

همدانی تاکید کرد: بازی اول از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در هر رویداد به ویژه رویداد مهمی مثل جام جهانی، بازی اول خیلی اهمیت دارد زیرا از نظر روحی می‌تواند انرژی مضاعفی به تیم بدهد. مقابل هیچ حریفی از پیش بازنده نیستیم.

همدانی: تیم ملی مقابل هیچ حریفی از پیش بازنده نیست؛ نباید به انگلیس ایستگاهی بدهیم

وی گفت: مقابل انگلیس باید دو مساله را مد نظر قرار دهیم؛ ابتدا بازیکنان باید با دوندگی بالا و پیاده کردن تاکتیک‌های کادر فنی،‌ ارتباط خط میانی و مهاجمان انگلیس را قطع کنند و دوم اینکه مدافعان هم باید هوشیار باشند تا مهاجمان و برنامه‌های انگلیس را خنثی کنند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال اضافه کرد: انگلیس همیشه بهترین کاشته‌زن‌های دنیا را داشته و یکی از جذابیت‌های فوتبال انگلیس همین است. نباید به هیچ وجه نزدیک محوطه جریمه خودمان به انگلیسی‌ها ضربه ایستگاهی بدهیم. آنها به طور حتم برای این ضربات برنامه دارند.

همدانی در مورد شانس صعود ایران خاطرنشان کرد: نباید در قطر ناامید باشیم. می‌توان به این تیم امید داشت. بازیکنان ما پتانسیل زیادی دارند. اگر ۱۰ بار با انگلیس بازی کنیم نمی‌توانیم از نظر امکانات با آنها رقابت کنیم اما بازیکنان ما پتانسیل زیادی دارند. بازیکنان ما از نظر تجربه هم نسبت به دور قبل شرایط بهتری داشته و پخته‌تر شدند، بنابراین می‌توانیم به موفقیت تیم امیدوار باشیم. من هم مانند هر ایرانی دیگری دعا می‌کنم که تیم در قطر موفق باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.