نماینده ولی فقیه در قم گفت: روزهای خوبی برای ملت ایران پیش بینی می‌شود و معتقدیم با پیروی از فرامین امام و رهبری می‌توان به جایگاه مطلوب رسید.

آیت الله سعیدی: روزهای خوبی برای ملت ایران پیش بینی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید محمد سعیدی، ۲۶ آبان در ارتباط تصویری با اجلاسیه کنگره ملی شهدای استان قم که در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد، عنوان کرد: این کنگره باید سرفصلی برای کارهای مستمر و مورد نیاز اهداف نظام و وصایای امام و شهدا باشد.

وی با بیان اینکه باید این کنگره شهدا به منظور گرامیداشت یاد شهیدان به صورت مستمر در طول سال برگزار شود و از برنامه های ابتکاری با الگوگیری از کنگره های مشابه استفاده شود، افزود: برنامه های جدیدی که برای اهداف کنگره است باید دنبال شود تا این برنامه ها برای سایرین نیز الگو باشد.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب نیز باید اقداماتی صورت گیرد تا این کنگره از یک مراسم مقطعی خارج شود، ادامه داد: کنگره ملی شهدای باید در ادامه و استمرار اقدامات گذشته باشد و برنامه هایی نیز متناسب با رویدادهای کشور و منطقه باشد.

رئیس شورای سیاستگذاری کنگره ملی شهدای استان قم با بیان اینکه مردم قم حضور بی‌نظیری در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی داشتند، افزود: قم از نعمت حضور شهیدانی برخوردار است که نماد مردم ولایی این شهر هستند.

نماینده ولی فقیه در استان قم تاکید کرد: مردم قم و ایران اسلامی با روحیه ای که دارند تمام قامت در دفاع از انقلاب اسلامی ایستاده اند و حرم مطهر حضرت معصومه (س) مرکزی برای اتحاد مردم بوده و هست.

وی با بیان اینکه روزهای خوبی برای ملت ایران پیش بینی می شود و معتقدیم با پیروی از فرامین امام و رهبری می‌توان به جایگاه مطلوب رسید، گفت: اطاعت از رهبر و ایستادگی بسیار مهم است که امیدواریم در این مسیر ثابت قدم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در عرصه «ظهور» مردم قم نقش آفرین خواهند بود، عنوان کرد: یکی از امتیازات قم، حضور ملیت هایی از ۹ کشور در دفاع از انقلاب اسلامی است که این شهدای عزیز در شهر کریمه اهل بیت (ع) مدفون هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.