۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 828668

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور در پیامی درباره شهادت دو دانشجوی بسیجی در مشهد تاکید کرد: شهادت دانشجویان اثبات کننده تداوم راه رجب بیگی ها از سوی جوانان است.

ترورهای کور و آشوب های سخت

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام مصطفی رستمی، در پیامی درباره شهادت دو دانشجوی عضو بسیج دانشجویی در مشهد اظهار داشت: بار دیگر بهترین فرزندان این آب و خاک برای صیانت از کیان ایران عزیز و دفاع از امنیت مردم در خون خود تپیدند. بار دیگر دانشگاه خون داد تا درخت تناور انقلاب اسلامی تنومندتر شود.

وی افزود: شهادت دو دانشجوی عزیز عضو بسیج دانشجویی در مشهد مقدس در کنار شهدای ایذه و اصفهان به دست سفاک‌های رجویست، یادآور جانفشانی بسیجی‌های جان‌برکف انقلاب و اثبات‌کننده‌ی این مدعا بود که جوانان این روزگار علی‌رغم همه‌ی هجمه‌ها، از نسل رجب‌بیگی‌ها و وزوایی‌ها و متوسلیان‌ها هستند.

وی تاکید کرد: کربلایی شدن حسین زینال زاده و دانیال رضا زاده را در مرحله‌ی نخست به خانواده‌ی این شهیدان، سپس به جامعه‌ی جوانان مومن و انقلابی مشهد و البته به همسنگرانشان در بسیج دانشجویی و جامعه‌ی دانشگاهی تبریک و تسلیت گفته و از همه‌ی دستگاه‌های مسئول امنیتی و قضایی خواهانم با رسیدگی فوری و قاطع مرهمی بر این داغ بزرگ باشند.

رستمی افزود: نباید فراموش کنیم حال که فتنه‌ی نظام سلطه با عنوان پوششی اعتراض جواب نداده و رویکرد دشمن ترورهای کور و آشوب سخت است، مطالبه‌ی جامعه از نهادهای نهادهای مسئول امنیت نیز پایان مماشات و برخورد سخت با قاتلان و تروریست های سازمان یافته است.

بنا به این گزارش، شهید حسین زینال زاده و دانیال رضازاده که روز ۲۵ آبان در مشهد به دست اغتشاشگران به شهادت رسیدند از دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای منتظری مشهد بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.