مدیر کل آموزش‌و پرورش خراسان رضوی گفت: تلاش ما این است که بازمانده از تحصیل نداشته باشیم، زیرا براساس مطالعات هرچه مدرسه گسترده‌تر باشد میزان بزه کمتر است.

تلاش آموزش و پرورش خراسان رضوی برای کاهش بازمانده از تحصیل

به گزارش قدس خراسان آنلاین، سید امیر شوشتری در آیین انعقاد قرارداد تفاهم‌نامه همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش و اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، اظهار کرد: در بازدید صورت گرفته از زندان شاهد روحیه جهادی، پویا و فعال زندانیان بودیم که نتیجه تلاش مدیرانی است که با ریسک بالا فعالیت می‌کنند تا سکون در زندان‌ها حاکم نباشد. همچنین در زمینه کارآفرینی و اشتغال نیز کارگاه‌هایی فعال شده و بسیاری از زندانیان در این فضا مشغول هستند.

مدیر کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی گفت: خصوصیت و خاصیت زندان، نگهداری و کنترل است، اما این رویکرد جمهوری اسلامی ایران در زندان‌ها فرهنگی و اجتماعی است که خوشبختانه در این زمینه استقبال خوبی شده و کلاس‌هایی مطابق نیاز زندان‌ها برگزار شده که نیازمند ترمیم و تکمیل است.

وی افزود: خصوصیت و خاصیت زندان، نگهداری و کنترل است، اما این رویکرد جمهوری اسلامی ایران در زندان‌ها فرهنگی و اجتماعی است که خوشبختانه در این زمینه استقبال خوبی شده و کلاس‌هایی مطابق نیاز زندان‌ها برگزار شده که نیازمند ترمیم و تکمیل است.

شوشتری بیان کرد: این باره کارگروه مربوطه باید موانع را برطرف و از ظرفیت‌ها استفاده کنند. در حال حاضر یکی از مشکلات ما دبیر است که در حال تکمیل و رفع آن هستیم. تلاش ما این است که بازمانده از تحصیل نداشته باشیم، زیرا براساس مطالعات هرچه مدرسه گسترده‌تر باشد میزان بزه کمتر است. همچنین امسال جهش خوبی به منظور اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پروش ایجاد می‌شود که کمک زیادی به ما خواهد کرد.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها