یک فرد که سابقه خوبی در فوتبال ایران ندارد و چند باشگاه پرطرفدار را وارد چالش کرده مدتی است تلاش می‌کند تا به فدراسیون فوتبال نفوذ کند و از طرق مختلف این موضوع را امتحان کرده است.

تلاش‌ دلال دوتابعیتی‌ برای‌ نفوذ به فدراسیون فوتبال !

به گزارش قدس آنلاین، بعد از حضور دوباره مهدی تاج در راس فدراسیون فوتبال تغییرات بسیار زیادی در بدنه مدیریتی این فدراسیون صورت گرفته و روز گذشته هدایت ممبینی و داوود پرهیزکاری احکام خود را دریافت کردند.

با ایجاد تغییرات در فدراسیون و حضور تاج عده‌ای در تلاش هستند تا به هر شکل ممکن خود را به بدنه جدید مدیریتی این فدراسیون وصل کنند. در بین این نفرات دلال دو تابعیتی هم دیده می‌شود. این فرد که سابقه خوبی در فوتبال ایران ندارد و چند باشگاه پرطرفدار را وارد چالش کرده مدتی است تلاش می‌کند تا به فدراسیون فوتبال نفوذ کند و از طرق مختلف این موضوع را امتحان کرده است.

فرد مورد نظر که علاقه خاصی به دبیر کلی دارد بعد از اینکه نتوانست خود را به فدراسیون تحمیل کند حالا در تلاش است تا به هر شکل ممکن به یکی از پست‌های دیگر فدراسیون دست پیدا کند اگر چه تا امروز در این امر ناکام بوده است.

لازم به ذکر است که افراد دو تابعیتی حق گرفتن هیچ سمت حساسی در نهادهای مختلف رسمی و غیر رسمی کشور را ندارند که در صورت این اتفاق تخلف صورت می‌گیرد.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.