کوشکی،استاد دانشگاه تهران در گفتگو با قدس آنلاین گفت: اظهارات سازمان مجاهدین خلق در دنیا حتی برای اروپا و آمریکا که در ظاهر از آنها طرفداری می کنند نیز ارزش و اعتباری ندارد.

کوشکی: سازمان مجاهدین خلق در دنیا اعتباری ندارد/ آمریکا و اروپا اعتمادی به آنها ندارند

به گزارش قدس آنلاین، بعد از گذشت بیش از ۷۰ روز از اغتشاشات، مریم رجوی سرکرده‌ سازمان تروریستی منافقین برای اولین بار اعلام کرد که سازمان مجاهدین جایگزین جمهوری اسلامی است!

وی با اذعان به اینکه، سازمان مجاهدین خلق آشوب‌های اخیر در ایران را سازماندهی کرده است، گفت: این جنبش به ‌میزان زیادی از سازمان‌یافتگی برخوردار است که توسط سازمان مجاهدین خلق و شبکه سازمان‌ یافته کانون‌های شورشی صورت می‌گیرد. شورای ملی مقاومت ایران آلترناتیو این رژیم است.

جالب اینجا است که اظهارات مریم رجوی بعد از چند ساعت، از سایت رسمی وی حذف شد.

محمدصادق کوشکی، استاد دانشگاه تهران و کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با قدس آنلاین درباره این سخنان رجوی گفت: اظهارات سازمان مجاهدین در دنیا حتی برای اروپا و امریکا که در ظاهر از آنها طرفداری می کنند نیز ارزش و اعتباری ندارد.

وی با بیان اینکه مهمترین دشمن سازمان مجاهدین خلق اروپایی ها هستند، تصریح کرد: انها فقط یک ابزار مقطعی فشار علیه ایران هستند و اولین مخالف این ابزار مقطعی نیز اروپایی ها و آمریکا هستند زیرا نسبت به انها شناخت کامل دارند و اگر خواسته باشند روزگاری فهرستی از گزینه های جایگزینی جمهوری اسلامی را تهیه کنند حتی آخرین گزینه خود را هم به این سازمان اختصاص نمی دهند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه حرف زدن درباره سازمان مجاهدین صرفا وقت تلف کردن می باشد، ادامه داد: اگر اروپایی ها در بین دو راهی جمهوری اسلامی و سازمان مجاهدین خلق خواسته باشند یکی را انتخاب کنند بازهم جمهوری اسلامی را انتخاب خواهند کرد زیرا هیچ گونه اعتبار و ارزشی برای این سازمان قائل نیستند و حداقل اعتماد و اطمینان را هم به این سازمان ندارند.

خبرنگار: رضا طلبی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.