کریستیانو رونالدو، مهاجم باتجربه تیم ملی پرتغال، جام جهانی را با یک رکورد وحشتناک ترک می کند.

رکورد وحشتناک رونالدو: از تو بعید بود!

به گزارش قدس آنلاین، رویاهای کریستیانو رونالدو برای بازی د فینال جام جهانی باز هم به حقیقت منجر نشد و در شرایطی که به نظر می رسید قرعه تیم ملی پرتغال چندان دشوار نیست، آنها مقابل مراکش با یک گل مغلوب شده و در یک چهارم با جام جهانی خداحافظی کردند. کریستیانو رونالدو همانند بازی با سوئیس جایی در ترکیب ثابت پرتغال نداشت و ورود او در نیمه دوم نیز نتوانست جلوی حذف این تیم برابر مراکش را بگیرد.

رکورد وحشتناک رونالدو: از تو بعید بود!

کریستیانو رونالدو در هر هشت بازی خود در مراحل حذفی در جام جهانی از جمله دیدار رده بندی سال 2006 مقابل آلمان موفق به گلزنی نشد و این ناکامی بزرگ را تجربه کرد. در مجموع رونالدو 570 دقیقه حتی یک بار نیز نتوانست دروازه حریفان را باز کند و هیچ یک از 27 شوت او وارد دروازه هیچ تیمی نشد. البته فرناندو سانتوس در این دوره و از ابتدای مسابقات حذفی تیمش تمایلی به استفاده از کریستیانو رونالدو در ترکیب ثابت نشان نداد و او در دو بازی مقابل مراکش و سوئیس در نیمه دوم و به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

همچنین این بازیکن در جام جهانی 2006 عملکرد درخشانی داشته و از دلایل رسیدن تیمش به نیمه نهایی لقب گرفت، اما در آن تورنمنت نیز توفیقی در امر گلزنی نداشت. تقریبا غیرممکن به نظر می رسید کریستیانو رونالدو قادر به شرکت در جام جهانی 2026 آنهم در سن 41 سالگی باشد و احتمالا این رکورد تا ابد برای او باقی خواهد ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.