رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان، با یادآوری سرمازدگی باغات و مزارع استان اظهار کرد: تاکنون هیچ یک از قول ها برای جبران خسارات، تمدید و تخصیص وام ها محقق نشده و اگر اکنون انجام شود حدود ۱.۷ درصد خسارات وارده جبران می شود و تا حدود سه ماه دیگر زمان داریم تا راهکاری برای جلوگیری از این نوع خسارات پیدا کنیم.

انتقاد رئیس اتاق کرمان از بدقولی دولت برای جبران خسارات سرمازدگی

به گزارش قدس آنلاین، سیدمهدی طبیب زاده صبح امروز ۲۴ آذرماه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با اشاره به شعار سال گفت: سعی داریم همه مسائل را به بحث دانش بنیاد ارتباط دهیم.

او با یادآوری سرمازدگی باغات و مزارع استان کرمان اظهار کرد: تاکنون هیچ یک از قول ها برای جبران خسارات، تمدید و تخصیص وام ها محقق نشده و اگر اکنون انجام شود حدود ۱.۷ درصد خسارات وارده جبران می شود و تا حدود سه ماه دیگر زمان داریم تا راهکاری برای جلوگیری از این نوع خسارات پیدا کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان، با اشاره به اینکه برای جلوگیری از سرمازدگی مزارع و باغات از دانشگاه ها کمک گرفتیم، اظهار کرد: اگر راهکاری برای این مهم داشته باشیم سطح خسارات کاهش خواهد داشت.

همچنین محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این جلسه با انتقاد از عملیاتی نشدن تحقیقات در حوزه سرمازدگی اظهار کرد: باید تحقیقات عملیاتی و اقتصادی باشد و خروجی آن انتفاع کشاورز باشد و هزینه اجرای آن پروژه را تضمین شده پرداخت می کنیم.

حسین مهرابی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان نیز می گوید: افرادی که یک یا دو بار وام های آنها امهال شده دیگر شامل حال آنها نمی شود و وام ها تا شهریور ۱۴۰۲ تمدید شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.