مالک باشگاه پورتو با اطمینان از ادامه فوتبال په‌په در این باشگاه خبر می‌دهد.

هیولای مسن دل اژدها را برد/ مالک پورتو په په را تا ۴۵ سالگی می خواهد

به گزارش قدس آنلاین په‌په، مدافع تنومند و البته پابه‌سن‌گذاشته پورتو که بخشی از فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد، در هفت بازی لیگ و سه بازی لیگ قهرمانان اروپا برای پورتو به میدان رفت و بالاخره به موقع برای جام جهانی قطر به آمادگی رسید.

هرچند او کارش در قطر را با مصدومیت شروع کرد، اما در ادامه بازی کرد و گل زد و به دومین گلزن مسن جام جهانی بدل شد تا نشان دهد با وجود ۳۹ سال سن می‌تواند به تیمش کمک کند.

با این حال "به نظر نمی‌رسد پایان دوران حرفه‌ای پپه نزدیک شود. " این مضمونی از محتوای مصاحبه پینتو دا کاستا، رئیس پورتو هنگام صحبت در مورد تمدید قرارداد این بازیکن است. او مدعی شده که در حال مذاکره با په‌په و سایر بازیکنان باشگاه برای تمدید قرارداد است، اما در مورد چه‌په پا را فراتر گذاشته و می‌گوید این مدافع حداقل پنج یا شش سال دیگر بازی خواهد کرد:" او یک هیولا است. من هرگز به تنهایی در مورد یک بازیکن تصمیم نمی‌گیرم. به خواست ما هیچ یک از بازیکنان کلیدی تیم از جمع ما نمی‌روند. "

واقعیت این است که په‌په قراردادش در این فصل با پورتو به پایان می‌رساند و در حال حاضر به نظر می‌رسد پس از اظهارات رئیس باشگاه آن‌ها همچنان به او اعتماد کامل دارند.

داکاستا همچنین درباره حضور احتمالی کریستیانو رونالدو در پرتغال پس از فسخ قراردادش با منچستریونایتد صحبت کرد:" این به او و باشگاه‌های علاقه‌مند بستگی دارد، اما من فکر می‌کنم در پرتغال هیچ‌کس توان پرداخت دستمزد او را ندارد و او می‌خواهد کماکان به حضور در باشگاه‌های برتر ادامه دهد، زیرا او هنوز کیفیت این کار را دارد. "

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.