نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: نباید اجازه دهیم دشمن در استان دوقطبی ایجاد کرده و اتحاد و انسجام ما را خدشه‌دار کند.

نباید اجازه داد دشمن در سیستان و بلوچستان دوقطبی ایجاد کند

به گزارش قدس انلاین، آیت‌الله مصطفی محامی در جمع مردم شهرستان نیکشهر اظهار داشت: اتحاد، انسجام، وحدت، بصیرت و همراهی مردم نیکشهر با انقلاب اسلامی مشهود است.

امام جمعه زاهدان افزود: به گفته مسئولان پروژه‌های مختلفی برای عمران و آبادانی شهرستان نیکشهر در دستور کار است که امیدواریم با این اتحاد و انسجام فعالیت‌ها زودتر به ثمر برسد.

محامی بیان کرد: هر قدر انسجام و اتحاد مردم ابتدا با خود و سپس با مسئولان بیشتر شود شاهد تسریع در روند توسعه و آبادانی منطقه خواهیم بود.

وی ادامه داد: در یکی از دیدارهای گذشته با سران طوایف در زاهدان مطرح کردم که سیستان و بلوچستان اکنون تبدیل به یک کارگاه سازندگی شده و صدها طرح و پروژه در حال انجام است و اگر ناامنی ایجاد شود شتاب این پیشرفت‌ها کاهش یافته و دود آن به چشم مردم می‌رود.

محامی اضافه کرد: در ماه های اخیر حوادث و اتفاقات بدی در سطح استان و شهر زاهدان رخ داد که تبدیل به بهانه‌ای برای آشوب و التهاب شد و حمله به کلانتری، تیراندازی نابجا به نمازگزار و در نهایت تخریب اموال خصوصی و عمومی صورت گرفت که بسیار ناراحت کننده بود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: این اتفاقات تهدیدهایی برای مردم استان داشت، مغازه ای که آتش گرفت، فرزندی که کشته شد، نیروهایی که فدا شد و پروژه هایی که ناتمام ماند و روند توسعه که متوقف شد.

وی بیان کرد: در میان تمام این اتفاقات دو قطبی سازی و ایجاد فضای کدورت ضرر بیشتری دارد که ترمیم آن نیز سخت‌تر و زمان‌برتر است و نباید اجازه دهیم دشمن در سیستان و بلوچستان دو قطبی ایجاد کرده و بین مردم تفرقه ایجاد کند.

امام جمعه زاهدان به تشریح اقدامات انجام شده در زمینه اغتشاشات پرداخت و ادامه داد: از روز اول بر اساس عدالت، عقل و انصاف عمل کردیم و بعد از چند هفته پیگیری در استان و مرکز کشور در نهایت به درخواست دفتر مقام معظم رهبری گزارشی از جانب ما ارسال شد و رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کردند که نماینده من باید بدون هیچ اغماض به دنبال احقاق حق مردم باشد.

محامی گفت: مصوبات سفر هیئت اعزامی تحت پیگیری قرار دارد و مقرر شد جانباختگان بی‌گناه حوادث زاهدان نیز شهید اعلام شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.