عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: جریان اصلاح طلبی با تحلیل های انحرافی سعی دارند حماسه نهم دی ماه را از حافظه تاریخی ملت ایران پاک کنند که البته در این هدف خود ناکام خواهند ماند.

انبارلویی: حماسه نه دی تیر خلاص به قلب فتنه بود/ جریان اصلاحات به دنبال پاک کردن این حماسه از ذهن مردم است

محمدکاظم انبارلویی در گفتگو با قدس آنلاین درباره اهمیت حماسه نهم دی ماه ۸۸ اظهار کرد: یکی از شاخص های مهم قیام نهم دی ماه این بود که مردم به تدریج متوجه دسیسه و نیرنگ فتنه گران شدند و ریزش های فتنه ۸۸به رویش هایی تبدیل شد که در نهم دی ماه خود را نشان دادند.
وی با بیان اینکه حماسه نهم دی تیرخلاص به قلب فتنه بود، تصریح کرد: مردم به دروغ تقلبی بودن انتخابات پی برده و به این اگاهی دست پیدا کردند که این دروغ فریبی بیش نیست و دشمنان اسلام و نظام برای ضربه زدن به مشروعیت سیاسی نظام در صدد این هستند که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را خدشه دار کنند. از این رو با حضور انقلابی و حماسی خود و لعن و نفرین سران فتنه تبری خود را از سران فتنه اعلام کردند و پاسخی بصیرت گونه به جنگ نرم دشمن دادند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: به طور مشخص پیام اصلی مردم در قیام ۹دی خطاب به جریان و شخصیت های سران فتنه بود و حتی در راهپیمایی نهم دی ماه سال ۸۸اسم این افراد را با نفرین سرزبان می آوردند زیرا مردم به این درک رسیده بودند که این افراد برای رسیدن به قدرت، هتک حرمت به هرموضوع و مراسمی حتی عاشورای امام حسین (ع) را نیز مجاز می دانند و هیچ گونه خط قرمزی ندارند.
انبارلویی تصریح کرد: مردم ایران همیشه نشان داده اند که مدافع نظام جمهوری اسلامی هستند و با خنثی کردن دو فتنه در سال‌های ۷۸ و ۸۸، نظام را در برابر دسیسه های استکبار جهانی حفظ کردند، از این رو آمریکا پس از این ناکامی‌ها، ده سال بعد، در سال ۹۸، دست به ترور ناجوانمردانه شهید حاج قاسم سلیمانی زد.
وی در پاسخ به اینکه چه جریانهای فکری و رسانه ای به دنبال این هستند که چنین حماسه بزرگی از حافظه تاریخی ملت ایران حذف شود، نیز بیان داشت: جریان اصلاح طلب به دلیل اینکه محکوم پیام های حماسه نهم دی ماه است سعی دارد تا این حماسه و اهداف و ماهیت آن را به سمت فراموشی از ذهن مردم سوق دهد از این رو اصلاح طلبان که متهمان و مخاطبان اصلی لعن و نفرین مردم در حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ بودند با تحلیل های انحرافی سعی می کنند این روز مهم را از حافظه تاریخی ملت ایران پاک کنند که البته در این هدف خود ناکام خواهند ماند.

خبرنگار: رضا طلبی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.