فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با تجلیل از شخصیت سردار پر افتخار جبهه مقاومت، اقدامات حاج‌قاسم را ستود و گفت: سردار سلیمانی با عمری تلاش برای کشور قدرت و محبوبیت به ارمغان آورد.

سردار باقرزاده: «حاج‌قاسم» برای ما قدرت و محبوبیت به ارمغان آورد

به گزارش قدس آنلاین، همزمانی ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) با تشییع شهدای گمنام سابقه دیرینه‌ای دارد.

بیشتر شهدای گمنام در طول سالیان بعد از دفاع‌مقدس در این ایام آمدند، انگار برای عزای حضرت مادر خودشان را رسانده‌اند تا قدردان کسی باشند که به روایت حاج‌قاسم، در سختی‌های جنگ برای‌شان مادری کرده است.

امروز هم در کرمان غوغایی به پا بود، شهدا آمدند و مردم با سلام و صلوات آنها را تا بهشت بدرقه کردند، با آن لاله‌های در خون غلطیده تجدید پیمان کرده و قول و قرارهای جدید گذاشتند.

برنامه‌های مختلفی بود و فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح نیز در جمع مردم سخنرانی کرد.

سردار باقرزاده در این مراسم، شهید را در کنار مکتب آن دانست و با تاکید بر اینکه شهید با راه شهید هرگز جدا نمی‌شود، اظهار داشت: مردم ما این موضوع را به خوبی می‌دانند، امروز در سراسر کشور گِرد تابوت شهدا جمع شده تا بار دیگر با آنها پیمان نور ببندند.

فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: مردم ما با این شهدا نورانی از یک جنس هستند و راهشان در یک مسیر قرار دارد، بدانیم که ناریان با ناریان و نوریان با نوریان محشور می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ما بارها ثابت کرده‌اند که کدام راه را می‌خواهند، تلاش دشمن را شکست خورده خواند و عنوان کرد: عده‌ای سعی دارند آدرس غلط بدهند اما در نهایت موفق نمی‌شوند.

باقرزاده تجدید میثاق با شهدا و حضور پرشور مردمی در مراسم تشییع لاله‌ها را دارای پیام‌های متعدد خواند و خاطرنشان کرد: وفاق اجتماعی بزرگترین پیام امروز مردم به دشمن است.

فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: مردم نشان دادند ما در نظام جمهوری اسلامی، یک خانواده هستیم و با هم پیوند اجتماعی عمیقی داریم.

وی عنوان کرد: جامعه ما زمانی اندیشه حق را از لسان امام خمینی(ره) دریافت کرد و آن را پذیرفت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را بدست آوردند و در جنگ تحمیلی آن را تثبیت کرد و آن میراث تاکنون ادامه داد.

سردار باقرزاده با بیان اینکه امروز نمادی از ثبات اجتماعی و اقتدار نظام اسلامی است، گفت: دشمن این پیام ما را که از کنار تابوت شهدا مخابره می‌شود، بشنود و بداند نظام اسلامی در امنیت ملی با کسی شوخی ندارد. همان‌طور که روزی شهدای ما در تمامیت ارضی ما با کسی شوخی نداشتند.

وی اضافه کرد: این مردان خدا بودند که با صداقت تمام آن را ثابت کردند و برای ما میراث گذاشتند.

فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه ما در جنگ، دوستان و دشمنان خود را شناختیم، ابراز داشت: علاوه بر آن در فتنه‌ها هم دوستان و دشمنان ما خودشان را به‌خوبی معرفی کردند.

وی با بیان اینکه امروز عهد بستیم که تا پای جان در مسیر شهدا و در مکتب شهدا استوار و ثابت‌قدم بمانیم، تصریح کرد: این نشانه‌ای از حیات معنوی جامعه ما است.

وی با تجلیل از شخصیت سردار پرافتخار جبهه مقاومت، اقدامات حاج قاسم را ستود و اظهار داشت: سردار سلیمانی با عمری تلاش برای کشور قدرت و محبوبیت به ارمغان آورد.

سردار باقرزاده با تاکید بر اینکه دشمن این قدرت و محبوبیت را نشانه گرفته است، عنوان کرد: دشمن بداند علاوه بر قدرت نرم و سخت، جمهوری اسلامی، قدرت الهام‌بخشی دارد که همه کشورهای دیگر از آن بی‌بهره‌اند، موضوعی که با شجاعت و ایثار شهیدانی همچون سلیمانی به‌دست آورده‌ایم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.