نماینده رهبری در سپاه پاسداران گفت: این اقتدار مردم است که به این نظام قدرت می دهد و  قدرت اصلی مردم هستند.

قدرت جمهوری اسلامی وابسته به مردم است/ خشم مقدس مردم ۹ دی ۸۸ را رقم زد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز مشهد که به مناسبت حماسه نهم دی ماه در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با بیان اینکه ما از مردم، نهم دی‌های متعدد دیدیم، اظهار کرد: مردم در سال ٨٨ حماسه آفریدند و ٩ دی امسال با سال های گذشته تفاوت های معنادار دارد و عملی است و مردم غیرت دینی حماسه نهم دی و خشم مقدس در برابر دشمن در این روز را امسال با شرکت در راهپیمایی‌ها و تشیع شهدا مدافع امنیت بارها نشان دادند.


وی با بیان اینکه این اقتدار مردم است که به این نظام قدرت می دهد و قدرت اصلی مردم هستند، افزود: امسال مردم نشان دادند حماسه ٩ دی ماندگار است و این فرهنگ خاموش شدنی نیست چون ریشه در فرهنگ علوی، قرآنی. فاطمی و حسینی دارد. مردم ثابت کردند که در سال ٨٨ در برابر فتنه و هجمه گسترده دشمن تیر خلاص زدند و همان مردم امروز زنده‌اند و با روحیه عاشورایی و با الهام از مکتب حاج قاسم‌ها ایستاده‌لند و به همین دلیل امسال ۹ دی عظمت بیشتری دارد و معنا و تجلی بزرگتری دارد.


نماینده رهبر معظم انقلاب در سپاه پاسداران یادآور شد: باید داشته‌ها را ببینیم و خدا را شاکر باشیم. دو نعمت را دنیای اسلام هیچ گاه همزمان نداشته است. در دنیای اسلام گاهی یکی از نعمت ها بسیار پر رنگ بوده اما هیچ‌گاه همزمان وجود نداشته است. یکی از آن ها وجود ولایت است که اکنون ولایت، رهبری حکیم، مقتدر، بصیر و شجاع داریم. در زمان ائمه ما ولایت را داشتیم اما چون نعمت دوم را نداشتیم ولایت و امامت نتوانست فرماندهی خود محقق نکند.


حجت الاسلام حاجی صادقی ادامه گفت: امروز رهبری داریم که تربیت شده مکتب اسلام است و دو ویژگی بصیرت و شجاعت را از مکتب حضرت زهرا(س) یاد گرفته است و فریاد علوی دارد که دشمن را ذلیل می‌کند.


وی تصریح کرد: نعمت دومی که به ولایت قدرت و فرصت فرماندهی داد، وجود امتی بصیر و شجاع و ولایت مدار و دارای غیرت دینی است. امتی که پیامبر و حضرت علی(ع) نداشتند و امامی که فرمانش نبرند چه می تواند بکند.


وی با تقدیر از ملت هوشیار و ولایتمدار ایران، عنوان کرد: این امت مردمی هستند که ۴۳ سال است دشمن هر حربه ای را می توانست انجام داد اما در همه میدان ها دشمن را به زمین زدند. مردم دشمن را خوب می شناسند و به پای انقلاب ایستاده اند و به موقع حضور پیدا می‌کنند.


نماینده رهبر معظم انقلاب در سپاه پاسداران یادآور شد: حضرت امام خمینی در این باره گفتتد" این مردم از مردم مدینه زمان ‌پیامبر(ص) و مردم عراق زمان علی ابن ابیطالب(ع) برترند"

وی ادامه داد: این انقلاب فراز و نشیب زیاد داشته است اما متوقف نشده که به برکت بصیرت امت است، به پای این بصیرت امت شهید داده اند و در میدان حضور داشته اند و بر سر دشمن فریاد زده‌اند.


حاجی صادقی گفت: از ذکرهای عبادی مردم بعد از ۴۳ سال شعار مرگ بر امریکا است که بر سر آمریکا می زنند.


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: خدا را شاکریم به خاطر این امت و وجود مردم، مردم نهم دی‌های زیادی را خلق کرده اند و مجاهدت مردم در گوشه گوشه این کشور تجلی آیات قرآن است.


حجت الاسلام حاجی صادقی متذکر شد: خیلی ها خدایی بودند و با امام حسین(ع) بودند و ۱۲هزار طومار نوشتند اما در نهایت حسین(ع) را تنها گذاشتند اما مردم ما ایستادند و مشکلات را تحمل کردند و اجازه نفوذ دشمت را ندادند. اگر صحنه خدمتگزاری پیش می آید مردم با تمام وجود جهاد خدمت رسانی می کنند اما در برابر دشمن می گویند ما با تو مرز بندی داریم.


وی افزود: ما با آمریکا و اسرائیل دشمن هستیم و آمده ایم که ریشه ظلم و ستم را برچینیم و مصادق آیات جهاد قرآنیم و جهاد می کنیم، دنیا هر چه می خواهد بگوید باید ببنیم خدا چه می گوید و ما خدا و امام زمان(عج) داریم.


نماینده رهبری در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: فرهنگ این ملت این است که در برابر دین خود دفاع می کنند و همه چیز خود را در این مسیر می دهند.

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: نهم دی شاخص‌های مهمی دارد و یک شاخصه آن بصیرت است. امروز روز بصیرت نامیده شده است یعنی دشمن را دیدن، دشمنی که با نقاب می‌آید و مردم در پرتو نور ولایت این دشمن را می‌شناسند.


وی تصریح کرد: شاخص دوم این روز غیرت دینی است. در سال ۸۸ مردم ۲۰۰ روز فتنه را دیدند اما با پاره شدن پرچم امام حسین(ع) و دشمنی که مقابل دینشان ایستاده بر علیه آن ساکت نماندند و غیرت دینی خود را نشان دادند.


حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی عنوان کرد: شاخص‌های دیگر ۹ دی باز هم به مردم برمی‌گردد.مردم در این روز کاملا خود جوش و مردمی بدون هیچ هماهنگی خودشان آمدند و با خشم مقدس خود مقابل دشمن ایستادند.این اقتدار مردم است که به این نظام قدرت می دهد و قدرت اصلی مردم هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.