پیوستن "کریستیانو رونالدو" فوتبالیست پرتغالی به باشگاه النصر عربستان، خشم کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت.

آیا رونالدو قادر به ترمیم چهره بن سلمان می شود؟

به گزارش قدس آنلاین "ترکی شلهوب" روزنامه نگار سعودی در توییتر نوشت: بن سلمان میلیون‌ها دلار برای بستن قرارداد با کریستیانو رونالدو پرداخت کرد تا چهره اش را بهبود بخشد. این در حالی است که شهروندان سعودی در جده در سیلاب ها غرق هستند.

آیا رونالدو قادر به ترمیم چهره بن سلمان می شود؟

"ناصر بن عوض القرنی" فعال سودی و فرزند شیخ "عوض القرنی" زندانی عقیدتی در توییتر با اشاره به اظهارات سابق "مسلی ال معمر" رییس باشگاه النصر عربستان گفت: اگر گمان میکنی که مدیریت باشگاه النصر 390 ملیون در سال برای رونالدو پرداخت خواهد کرد، باید توییت رییس باشگاه النصر را بخوانی که از بدهی های باشگاهش گله و شکایت می کرد، این امر ثابت میکند که دولت عربستان در قرارداد رونالدو با باشگاه النصر دخالت مستقیم دارد.

آیا رونالدو قادر به ترمیم چهره بن سلمان می شود؟

"د. أبو الجوائز المطامیری" نیز در توییتر نوشت: به محض آنکه جام جهانی قطر 2022 به پایان رسید، نام قطر در جهان بر سر زبان ها افتاد. این امر بر خشم و حسادت بن سلمان نسبت به قطر افزود از این رو مبلغ پیوستن رونالدو به النصر را به این باشگاه پرداخت. اما بن سلمان در ترمیم چهره خود قطعا ناکام خواهد ماند.

آیا رونالدو قادر به ترمیم چهره بن سلمان می شود؟

قرارداد میلیونی عربستان با رونالدو در حالی صورت گرفت که مردم عربستان از ظلم و ستم بی سابقه در عرصه های مختلف رنج می برند. اعدام ها در این کشور ادامه دارد. تقریبا 60 زندانی سیاسی در معرض خطر اعدام هستند که در میان آنها شماری کودک و نوجوان دیده می شود و این علاوه بر نقض حقوق زنان است. دستگاه قضایی عربستان اخیرا احکام هولناکی علیه زنان فقط به صرف انتشار برخی توییت ها صادر کرده است.

منبع: العالم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.