عملیات احداث یادمان شهید سردار سلیمانی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در روستای ابوشلوگ شادگان آغاز شد.

احداث یادمان شهید سردار سلیمانی در شادگان آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، معاون سیاسی استاندار خوزستان عصر سه‌شنبه در این آیین گفت: شهید سلیمانی نمونه بارز بصیرت‌ مداری بود که با شناخت درست و حرکت به موقع در دفاع از اسلام و نظام جمهوری اسلامی جبهه مقاومت را گسترش داد و اجازه نداد عزت اسلام در جهان خدشه‌دار شود.

عبدالرضا سیفی افزود: شهید سلیمانی ضمن حفظ بصیرت بدون هیچ ادعایی و به دور از هیاهو به وظیفه خود عمل می‌کرد.

وی وظیفه شناسی را از دیگر عناصر مهم شهید سلیمانی عنوان و کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه‌ بارز وظیفه شناسی برای ما است و در جریان سیل شادگان خدمات وی هیچگاه از ذهن مردم منطقه فراموش نمی‌شود.

سیفی افزود: امروز در روستایی یادمان این شهید احداث می‌شود که وی در زمان سیل خدمات شایسته داشت و اهالی این روستا با حضورشان ثابت کردند قدردان این شهید عزیز هستند.

فرماندار شادگان نیز در این آیین گفت: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نمونه بارز پرورش در مکتب اسلام و ولایت بود.

جمال صالح‌زاده افزود: این سردار شهید، تبلور عینی آیات ایثار و شهادت بود و عمل به آموزه‌های دینی در این شخصیت والامقام موج می‌زد.

وی با اشاره به جنایات ایادی استکبار در منطقه، سردار سلیمانی را مبارزی خستگی‌ناپذیر در راه مقابله با نقشه‌های تروریستی این گروهک‌ها دانست و بیان کرد: این شهید والامقام با جانفشانی خود، ریشه داعش را در منطقه قطع کرد.

یادمان شهید سلیمانی به مناسب حضور این شهید و کمک وی سیل زدگان منطقه در سال ۱۳۹۸ در روستای ابوشلوگ شادگان توسط بخشداری مرکزی شادگان احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی پنج سری جهیزیه مشارکتی که هر جهیزیه شامل ۱۲ قلم است توسط گروه جهادی قدس حوزه یک شهری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شادگان اهدا شد.

هر جهیزیه شامل ۱۲ قلم با هزینه هر کدام ۱۸۷ میلیون ریال است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.